Ιδέες και καλές πρακτικές από το Ιταλικό μοντέλο για την ανάπτυξη του κλάδου στη χώρα μας, στο Money Show της Θεσσαλονίκης
Πόσο συχνά ακούτε για τα ποιοτικά ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα που ενσωματώνουν όμως μικρή μεταποιητική αξία; Για την έλλειψη τυποποίησης που ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την χαμηλή προστιθέμενη αξία της ελληνικής αγροτικής παραγωγής; Για την απουσία διακριτής ταυτότητας και συνέπειας στο μάρκετινγκ, αλλά και για δαπανηρά δημόσια προγράμματα διεθνούς προβολής των εγχώριων αγροδιατροφικών προϊόντων, που δρομολογούνται από κρατικούς φορείς χωρίς να υπάρχει συντονισμός και συνέργειες με τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις;
Διαβάστε περισσότερα στη Greenagenda.gr