Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017
x

ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ VOLKSWAGEN POLO ΕΚΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ

Το Volkswagen Polo, το οποίο έχει πουλήσει 14 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, είναι ένας γίγαντας ανάμεσα στα μικρά αυτοκίνητα.

Επιμέλεια: Νίκος Χριστόπουλος

Το Volkswagen Polo, το οποίο έχει πουλήσει 14 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, είναι ένας γίγαντας ανάμεσα στα μικρά αυτοκίνητα. Τώρα ήρθε μια εντελώς ανανεωμένη έκτη γενιά και ίσως ήρθε η στιγμή το Golf να αρχίσει να ανησυχεί μιας και το μικρό… μεγάλωσε. Σε όλα, όχι μόνο στις διαστάσεις.

Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις: τέσσερις πόρτες και το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου, Front Assist με City Emergency Braking [πέδηση εκτάκτου ανάγκης για την πόλη] και Pedestrian Monitoring [αναγνώριση πεζών] καθώς και το Multi-collision Brake [Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων]. Το Polo, το οποίο έχει αναβαθμιστεί πλήρως, διαθέτει πολύ καλά εξοπλισμένο βασικό μοντέλο με λιανική τιμή από 13.400 ευρώ (Polo 1.0 Trendline με 75 PS). Η έκτη γενιά Polo  ως σύλληψη και ως μορφή αντανακλά τις σύγχρονες εξελίξεις στον χώρο της αυτοκίνησης και τη νέα κατάσταση πραγμάτων στα μικρά αυτοκίνητα. Τέσσερις εκδόσεις αποτελούν τη βάση του νέου Polo: Trendline, Comfortline, Highline και Beats (το οποίο συμπεριλαμβάνει ένα ηχοσύστημα 300 watt). Θα ακολουθήσει προς το τέλος του χρόνου το νέο Polo GTI.



Τρεις κινητήρες υψηλής απόδοσης βγαίνουν στην κυκλοφορία. Οι πελάτες του Polo έκτης γενιάς θα είναι σε λίγο καιρό σε θέση να διαλέξουν από ένα σύνολο οχτώ πολύ αποδοτικών κινητήρων βενζίνης,  πετρελαίου και φυσικού αερίου. Οι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες, διαθέσιμοι από το λανσάρισμα, κινούνται στα πλέον δημοφιλή επίπεδα ισχύος:  ο ένας στα 55 kW / 75 PS, ο δεύτερος 1.0 TSI στα 70 kW / 95 PS και ο τρίτος 1.0 TSI στα 85 Kw / 115 PS.  Όλα τα μοντέλα είναι εφοδιασμένα με σύστημα start-stop και λειτουργία ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Είναι επίσης δυνατό να συνδυαστεί ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) με οποιονδήποτε κινητήρα από 95 PS και πάνω.

Άλλοι πέντε κινητήρες συμπληρώνουν την γκάμα του νέου Polo. Πέντε ακόμη επιλογές κινητήρα θα είναι διαθέσιμες σταδιακά: δύο βενζινοκινητήρες, δύο πετρελαιοκινητήρες κι ένας φυσικού αερίου. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα συμπληρωθεί από τον καινοτόμο TSI EVO με 110 kW / 150 PS και Active Cylinder Management (απενεργοποίηση κυλίνδρων) και με τον κορυφαίο πανίσχυρο βενζινοκινητήρα 2.0 TSI με 147 kW / 200 PS στο Polo GTI.
Άλλη μια νέα εξέλιξη είναι ο πρώτος κινητήρας φυσικού αερίου του Polo: ο 1.0 TGI με 66 kW / 90 PS. Η γκάμα θα ολοκληρωθεί με δύο ικανότατους πετρελαιοκινητήρες: οι δύο κινητήρες 1.6 TDI παράγουν 59 kW / 80 PS και 70 kW / 95 PS αντίστοιχα οι οποίοι θα είναι διαθέσιμοι μέσα στο 2017.