Skip to main content

Το μεγάλο ελληνικό στοίχημα με τη Volkswagen στην Ελλάδα

Το μεγάλο στοίχημα, στη συγκεκριμένη περίπτωση, αποτελεί το νέο εργοστάσιο που θέλει να λειτουργήσει η VW στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπη.

Ολοι συμφωνούν: Καλή η επένδυση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας VW στην Αστυπάλαια (που αφορά στην δημιουργία μιας μεγάλης πίστας δοκιμών των αυτοκινήτων αυτόνομης κίνησης), αλλά μικρή. Δεν θα ξεπερνά τα 15 με 20 εκατ ευρώ. Και όσοι γνωρίζουν, προσθέτουν: Το μεγάλο στοίχημα, στη συγκεκριμένη περίπτωση, αποτελεί το νέο εργοστάσιο που θέλει να λειτουργήσει η VW στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης. Εκεί θα κριθεί το παιχνίδι της επόμενης μέρας.  

Ως γνωστόν, η Τουρκία (και συγκεκριμένα η Σμύρνη) ήταν κι εξακολουθεί να αποτελεί το μεγάλο φαβορί, για να κερδίσει την επένδυση. Την είχαν επιλέξει άλλωστε οι Γερμανοί, αλλά μεσολάβησαν μια σειρά από «ιστορίες» (στον Εβρο κι αλλού), που την ανέβαλαν. Προς το παρόν λοιπόν, παραμένει παγωμένη, εξαιτίας της γενικότερης κατάστασης που επικρατεί στη γειτονική χώρα.  

Εξ ου λοιπόν και η ελληνική σφήνα «στο και 5'» της όλης ιστορίας. Μήπως και καταφέρει και την κερδίσει στην στροφή. Να σημειωθεί εδώ ότι από ελληνικής πλευράς, το project έχει αναλάβει να φέρει σε πέρας ο υφυπουργός Κώστας Φραγκογιάννης. Αυτός είναι που έχει τις απευθείας σχέσεις με τους Γερμανούς.  

Και μια και ο λόγος σε επενδύσεις, να αναφέρουμε εδώ και μια άλλη, σημαντική εξέλιξη. Τον Ιανουάριο αναμένεται τελικά η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) για τα αρχαία του σταθμού «Βενιζέλος» στη Θεσσαλονίκη. Όχι «αύριο», αλλά ούτε και σε έναν χρόνο, μας λένε όσοι ξέρουν...