Skip to main content

Την Κυριακή ολοκληρώνεται η διάνοιξη της δεύτερης σήραγγας του μετρό

Έτσι φτάνει δηλαδή και ο δεύτερος μετροπόντικας στο τέρμα του που ήταν το εργοτάξιο στον σταθμό Αναλήψεως, επισήμανε ο Γιάννης Μυλόπουλος

Την Κυριακή ολοκληρώνεται η διάνοιξη και της δεύτερης σήραγγας της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης. Ένα χρόνο μετά την επανέναρξη των εργασιών διάνοιξης των δίδυμων σηράγγων, το πιο δύσκολο κομμάτι του μεγάλου έργου φτάνει αισίως στο τέλος του όπως επανέλαβε σήμερα στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ ΜΠΕ “Πρακτορείο 104,9 FM” o πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Γιάννης Μυλόπουλος.

«Την Κυριακή συγκεκριμένα θα έχουμε την τελετή του ξετρυπήματος που λέμε, έτσι φτάνει δηλαδή και ο δεύτερος μετροπόντικας στο τέρμα του που ήταν το εργοτάξιο στον σταθμό Αναλήψεως» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος επισημαίνοντας ότι ολοκληρώνεται με ασφάλεια το πιο αβέβαιο και δύσκολο κομμάτι ενός υπόγειου έργου το οποίο απαιτούσε χειρουργική ακρίβεια και προσοχή.

Διασφαλισμένη η χρηματοδότηση της επέκτασης

«Αυτό σημαίνει ότι αν κανείς μπει αυτή τη στιγμή από τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό σε μια σήραγγα θα βγει στη Νέα Ελβετία, έτσι, το σύνολο δηλαδή της διαδρομής της βασικής γραμμής είναι ανοιχτό» ανέφερε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε τονίζοντας, ωστόσο ότι το πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι έχει διασφαλιστεί η χρηματοδότηση της βασικής γραμμής αλλά και της επέκτασης της Καλαμαριάς. «Η χρηματοδότηση πλέον είναι απολύτως διασφαλισμένη, καταλαβαίνετε ότι μιλάμε για ένα έργο το οποίο με ασφάλεια μπορούμε να πούμε ότι το 2020 θα αρχίσουμε να το παραδίδουμε» υπογράμμισε ο κ. Μυλόπουλος και συμπλήρωσε: «μετά από αυτό και μετά την ολοκλήρωση της υπόθεσης της Βενιζέλου και την δρομολόγηση και της υπόθεσης της Αγίας Σοφίας, πλέον το έργο προχωρεί χωρίς προσκόμματα, δηλαδή δεν υπάρχουν εμπόδια».

Έργο πιο εύκολο η προέκταση της Καλαμαριάς

Ως «ένα έργο πιο εύκολο» χαρακτήρισε ο Γιάννης Μυλόπουλος τη διάνοιξη των δίδυμων σηράγγων στη γραμμή της Καλαμαριάς, οι εργασίες της οποίας ξεκινούν σύντομα. Στη Θεσσαλονίκη, υπολογίζεται ότι 250 χιλιάδες άνθρωποι θα κυκλοφορούν κάθε μέρα με το μετρό. «Αντιλαμβάνεστε τι θα σημαίνει αυτό σε μείωση των αυτοκινήτων, υπολογίζουμε να κυκλοφορούν περίπου 80 χιλιάδες λιγότερα αυτοκίνητα» υπογράμμισε ο κ. Μυλόπουλος.
 
Το μετρό το 2020 θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι τη Νέα Ελβετία, όπως ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος ωστόσο διευκρίνισε ότι προς το τέλος του καλοκαιριού θα έχουν στα χέρια τους οι υπεύθυνοι τις σχετικές μελέτες οι οποίες θα υποδεικνύουν αν θα είναι ασφαλές να περνά ο συρμός και παράλληλα να εκτελούνται οι εργασίες στον σταθμό της Βενιζέλου.

«Μας ενδιαφέρει το πρόβλημα της ασφάλειας. Αν δηλαδή το να περνάει το τρένο θα είναι ασφαλές γι’ αυτούς που δίπλα θα κατασκευάζουν τον σταθμό. Όπως ξέρετε θα προκαλέσει κάποιες μετακινήσεις, κάποιους τριγμούς, κάποια προβλήματα. Εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα. Για να μπορέσουμε να απαντήσουμε πρέπει να ολοκληρωθούν οι οριστικές μελέτες της κατασκευής του σταθμού της Βενιζέλου» είπε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. και διευκρίνισε: «Να ξεκινήσει δηλαδή την πρώτη του λειτουργία από την Νέα Ελβετία και να φτάσει μέχρι το σιντριβάνι και αυτό για όσο διάστημα χρειαστεί μέχρι να ολοκληρωθεί ο σταθμός Βενιζέλου. Μόλις ολοκληρωθεί ο σταθμός Βενιζέλου ή τουλάχιστον ολοκληρωθούν αυτά τα οποία προκαλούν αβεβαιότητα στο να περνάει το τρένο, το τρένο θα περάσει και από τη Βενιζέλου και θα φτάσει μέχρι το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό».

Ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε ότι η Θεσσαλονίκη πρέπει να προετοιμάσει και τη θεσμική της υποδομή, τον φορέα δηλαδή ο οποίος θα συντονίσει, θα επιβλέψει και θα λειτουργήσει τις δημόσιες συγκοινωνίες από το 2020 και μετά.