Skip to main content

Στο Παρίσι για τουρίστες με «γερό» πορτοφόλι οι ξενοδόχοι Θεσσαλονίκης

Η Θεσσαλονίκη κατέχει πλέον μια αξιόλογη θέση στις προτιμήσεις των Γάλλων τουριστών. Τα πλεονεκτήματά της και οι δράσεις της Ένωσης Ξενοδόχων.

Θετικά αποτιμά η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης τη συμμετοχή της για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στη μεγαλύτερη διεθνή τουριστική έκθεση της Γαλλίας, την IFTM TOP RESA 2016, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι από τις 20 έως τις 23 Σεπτεμβρίου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Θεσσαλονίκη κατέχει πλέον μια αξιόλογη θέση στις προτιμήσεις των Γάλλων και ήδη ο προορισμός έχει αρχίσει να γίνεται ευρύτερα γνωστός για τις δυνατότητες που προσφέρει, με έμφαση στη γαστρονομία και τον πολιτισμό του. «Η αναγνώριση αυτή έχει να κάνει με τις προσπάθειες που έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια συστηματικά η ΕΞΘ για να διεισδύσει περισσότερο στη συγκεκριμένη αγορά, με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών μεγαλύτερης οικονομικής επιφάνειας που θα αναβαθμίσει την ποιότητα του πελατειακού της προφίλ», σημειώνεται.

Σύμφωνα με τους ξενοδόχους, στα πλεονεκτήματα που συγκεντρώνει η πρόταση της Θεσσαλονίκης για το γαλλικό κοινό συγκαταλέγονται η ασφάλεια που εγγυάται ο προορισμός με δεδομένο το γενικότερο κλίμα ανησυχίας που χαρακτηρίζει την ευρωπαϊκή αγορά μετά τις πρόσφατες τρομοκρατικές επιθέσεις – και εδώ η χώρα μας παίρνει το προβάδισμα από τη γειτονική Τουρκία - αλλά και η «φήμη» του προορισμού για τις γαστρονομικές απολαύσεις επιπέδου που προσφέρει, όπως και η ιστορία της πόλης με τα μνημεία της ευρύτερης περιοχής που προκαλούν τον παγκόσμιο θαυμασμό.

Στα «μείον» ωστόσο είναι η αρνητική δημοσιότητα για τη διαχείριση του προσφυγικού στη χώρα μας και παρά το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη δεν αντιμετωπίζει άμεσο πρόβλημα, οι εικόνες που έχουν κάνει το γύρο του κόσμου, έχουν γίνει αντικείμενο προβληματισμού.

Παρ΄ όλα αυτά, η ΕΞΘ τονίζει πως η Θεσσαλονίκη αρχίζει να εδραιώνεται ως ένας ανταγωνιστικός προορισμός καθώς έχει ήδη ενταχθεί σε τουριστικά πακέτα αναγνωρισμένων tour operators που δραστηριοποιούνται στη Γαλλία, με προτάσεις για city break διακοπές όλο το χρόνο σε συνδυασμό με οδικές αποδράσεις στις γύρω περιοχές. Για το σκοπό αυτό, η ΕΞΘ προχωρά άμεσα σε νέες ενέργειες προβολής και μάρκετινγκ του προορισμού στη Γαλλία, μεταξύ αυτών και η υλοποίηση νέων ταξιδιών εξοικείωσης για τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους (fam/press trips), η οποία βρίσκεται ήδη στα σκαριά.

Η ΕΞΘ συμμετείχε με δικό της σταντ στο περίπτερο του ΕΟΤ και στο πλαίσιο της παραμονής της στη γαλλική πρωτεύουσα είχε σημαντικές επαφές με τουριστικούς φορείς, επαγγελματίες του τουρισμού, διεθνείς tour operators, στελέχη αεροπορικών εταιριών που έχουν εντάξει τη Θεσσαλονίκη στο πτητικό πρόγραμμά τους, καθώς επίσης και με δημοσιογράφους που προετοιμάζουν άρθρα για τον προορισμό. Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων η Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος και η Διευθύντρια του ΕΟΤ Γαλλίας κα Δήμητρα Βοζίκη.

Την ΕΞΘ εκπροσώπησε η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Χρύσα Σαραβέλου, ενώ συμμετείχαν και στελέχη ξενοδοχείων της πόλης.