Skip to main content

Κρι Κρι: Νέες επενδύσεις 3 εκατ.ευρώ και διψήφια αύξηση των εξαγωγών

Επιτυχημένη πορεία σε 23 χώρες με 13 νέα προϊόντα - Την τελευταία τριετία επενδύθηκαν 30 εκατ. ευρώ, ενώ έρχονται άλλα 3 εκατ. έως το τέλος του 2017

Με διψήφια ποσοστά ανάπτυξης, παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, «τρέχει» στις εξαγωγές η Κρι Κρι ΑΕ, η οποία πραγματοποίησε σήμερα την ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της στις Σέρρες.

Σε αυτήν τη δυναμική εξαγωγική δραστηριότητα, σύμφωνα με την εταιρεία, συντελούν και οι νέες συνεργασίες που εγκαινίασε στην Αγγλία, με τις γνωστές αλυσίδες καταστημάτων super market, μία εκ των οποίων είναι και η Coop. Η συνολική της εξαγωγική δράση επεκτείνεται σε  23 χώρες, με κύριες αγορές αυτές της Γερμανίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου, της Ιταλίας και της Αγγλίας. Φέτος, οι εξαγωγές υπολογίζεται να ξεπεράσουν το 20% των συνολικών της πωλήσεων, στη δε τριετία να υπερβούν το 30% του τζίρου της.

Στην εγχώρια αγορά, όπως αναφέρεται σχετικά, η Κρι Κρι ενισχύει συνεχώς την παρουσία της. Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού κατέχει την 3η θέση, με το μερίδιο της να ανέρχεται σε 13,7% έναντι 12,1% πέρυσι, ενώ στην αγορά παγωτού κατέχει επίσης την 3η θέση, με αυξανόμενο μερίδιο 12,7%.

Σύμφωνα με την εταιρεία, στην ανάπτυξη των πωλήσεων φέτος θα συμβάλει σημαντικά και το επιτυχημένο λανσάρισμα των νέων γιαουρτιών Κρι Κρι. Πρόσφατα παρουσιάστηκε το «Super Spoon», ένα πρωτοποριακό λειτουργικό γιαούρτι με αυξημένη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και super fruits. Παράλληλα, η Κρι Κρι εγκαινίασε και μια νέα κατηγορία γιαουρτιών που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με το γιαούρτι «Πέππα το Γουρουνάκι».

Σημαντική ήταν και η δραστηριοποίηση στην κατηγορία του παγωτού με 10 νέα προϊόντα και 3 τηλεοπτικές καμπάνιες.

Όσον αφορά τις επενδύσεις, αναφέρθηκε ότι την τελευταία τριετία ολοκληρώθηκαν επενδυτικά προγράμματα ύψους 30 εκατ. ευρώ, ενώ σχεδιάζεται νέο επενδυτικό πρόγραμμα 3 εκατ. ευρώ που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2017. Η νέα αυτή επένδυση αφορά κυρίως σε νέο μηχανολογικό εξοπλισμό, με στόχο την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της εταιρίας στο γιαούρτι, καθώς και την εφαρμογή νέων τεχνολογιών.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, κ. Παναγιώτης Τσινάβος τόνισε: «Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να επενδύουμε, να καινοτομούμε με νέα προϊόντα και να ανοίγουμε νέες αγορές εδραιώνοντας τη θέση μας στην ευρωπαϊκή αγορά. Έτσι, δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας και συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας».