Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία εργαζομένων στην Εγνατία Οδός ΑΕ για τη σύμβαση παραχώρησης

Η παραχώρηση του δημοσίου φορέα σε κοινοπραξία εταιρειών που φέρνει την αύξηση στις τιμές των διοδίων έβγαλε στον δρόμο τους εργαζόμενους της Εγνατία Οδός ΑΕ

Την αντίθεσή τους στην παραχώρηση της Εγνατία Οδός ΑΕ από το ελληνικό δημόσιο στην κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΕ (75%) – EGIS PROJECTS SA (25%) για 35 χρόνια, εξέφρασαν με διαμαρτυρία έξω από το ΥΜΑΘ νωρίς το μεσημέρι της Παρασκευής οι εργαζόμενοι του δημοσίου φορέα. Η παραχώρηση στην κοινοπραξία θα φέρει αύξηση στις τιμές των διοδίων, κάτι το οποίο όπως είπαν οι εργαζόμενοι στην Εγνατία ΑΕ θα πλήξει τους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου.

Οι υπογραφές για την παραχώρηση θα πέσουν σήμερα και βασική προϋπόθεση είναι ότι οι τιμές στα διόδια της Εγνατίας θα αυξηθούν, κάτι το οποίο θα συμβεί από αύριο, Σάββατο.

Οι εργαζόμενοι στην εταιρεία διαμαρτυρήθηκαν για το συγκεκριμένο μέτρο, με τον πρόεδρο των εργαζόμενων στην Εγνατία Οδό ΑΕ, Σταύρο Σάκκο, να δηλώνει πως εδώ και χρόνια «προσπαθούμε να ενημερώσουμε τις τοπικές κοινωνίες, για την πρώτη αύξηση των διοδίων (σ.σ. στις τιμές) που θα δει από αύριο ο χρήστης».

Οι τιμές στα διόδια της Εγνατίας κυμαίνονταν στα 0,03€/χιλιόμετρο, ενώ η συγκεκριμένη τιμή αναμένεται να διπλασιαστεί σταδιακά. Ωστόσο, από αύριο, οι οδηγοί θα πληρώνουν στα διόδια της Εγνατίας 0,04€/χιλιόμετρο, με τον κ. Σάκκο να αναφέρει ότι ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος είχε τις χαμηλότερες τιμές διοδίων στην Ελλάδα, όμως τώρα «θα φτάσει στη χρέωση των υπολοίπων αυτοκινητοδρόμων, δηλαδή στα 0,06€-0,07€/χιλιόμετρο».

Στη σύμβαση παραχώρησης προβλέπονται, επίσης, νέα έργα πέραν της συντήρησης, όπως η ολοκλήρωση της αναβάθμισης σε αυτοκινητόδρομο του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι, η ολική βαριά συντήρηση του άξονα και των τριών κάθετων, η δημιουργία ΣΕΑ κ.ά.

Δείτε βίντεο και φωτογραφίες:

Image
Image