Skip to main content

Hellenic Seaways: Οριστικό τέλος στη σύνδεση Θεσσαλονίκη-Σποράδες

Σύμφωνα με τους δημάρχους, η εταιρεία ξεκαθάρισε ότι οι λόγοι της απόφασης είναι οικονομικοί και πως η γραμμή κρίθηκε ασύμφορη.

Αμετακίνητη στην απόφασή της να μην πραγματοποιούνται το καλοκαίρι του 2018 τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη -Βόρειες Σποράδες εμφανίστηκε η Hellenic Seaways.

Αυτό ξεκαθάρισε ο διευθύνων σύμβουλος Αντώνης Αγαπητός κατά τη συνάντηση που είχε με τους δημάρχους των τριών νησιών Σκιάθου, Σκοπέλου, Αλοννήσου καθώς και με εκπροσώπους των Ενώσεων Ξενοδόχων.

Οι δήμαρχοι Σκιάθου Δημήτρης Πρεβεζάνος, Σκοπέλου Χρήστος Βασιλούδης και Αλοννήσου Πέτρος Βαφίνης κατά τη συνάντηση μετέφεραν το αίτημα της διατήρησης της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκης – Βορείων Σποράδων.

Σύμφωνα με τους δημάρχους, ο κ. Αγαπητός τους ξεκαθάρισε ότι οι λόγοι της απόφασης είναι οικονομικοί και πως η γραμμή κρίθηκε από την εταιρεία ασύμφορη.

«Ο πλοιοκτήτης μας απέκλεισε το ενδεχόμενο να μπει ξανά η γραμμή. Είπε πως δεν είναι οικονομικά βιώσιμη, καθώς ήταν μικρή η τουριστική σεζόν», τόνισε στη Voria.gr ο δήμαρχος Σκοπέλου Χρήστος Βασιλούδης, κάνοντας λόγο για μεγάλο πλήγμα για τα τρία νησιά, καθώς οι τουρίστες Έλληνες και ξένοι έφταναν τις 30.000 – 40.000.

Για άγονη συνάντηση έκανε λόγο ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, σημειώνοντας πως είναι σε επικοινωνία με τους τρεις συναδέρφους του από τα νησιά καθώς και με τον Οργανισμό Τουρισμού για το πώς θα βρεθεί λύση.

Οι τρεις δήμαρχοι των Σποράδων είχαν παράλληλα επαφή και με τον Υφυπουργού Ν.Σαντορινιό, προκειμένου να ασκήσει το υπουργείο πιέσεις σε άλλες εταιρείες, ώστε να υπάρξει δρομολόγιο στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Β. Σποράδες.

Στη συνάντηση παρουσιάστηκε και επιστολή του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, ο οποίος δεν ήταν εφικτό να παραβρεθεί. Ο κ. Μπουτάρης, στην επιστολή του, έκανε αναφορά στα οικονομικά, τουριστικά και εμπορικά οφέλη και για τη Θεσσαλονίκη και για τα τρία νησιά, σημειώνοντας παράλληλα πως είναι προτεραιότητα ζωτικής σημασίας. Διαβεβαίωνε παράλληλα ότι θα έχει την υποστήριξη της δημοτικής αρχής της πόλης.  

«Ο κ. Αγαπητός είπε στη συνάντηση ότι η γραμμή αυτή με το FlyingCat 4 μπήκε μετά από πίεση του δήμου Θεσσαλονίκης και πως δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. Δεν ήταν θετικός, γι΄αυτό και εμείς προσπαθούμε να βρούμε και άλλους τρόπους. Κάνουμε πολύ ουσιαστικές προσπάθειες σε όλα τα μέτωπα», τόνισε από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης Σπύρος Πέγκας.

Υπενθυμίζεται ότι επιστολή για το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης απέστειλε ο δήμαρχος και στον υπουργό Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή, από τον οποίο ζήτησε να επιδοτήσει το κράτος τη γραμμή σε περίπτωση που δεν μπορεί να βρεθεί άλλη λύση και να υπαχθεί σε καθεστώς της άγονης γραμμής ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία και η βιωσιμότητά της.