Skip to main content

Ζέρβας: Το Flyover είναι μητροπολιτικής διάστασης πρόβλημα - Ανάγκη σύστασης φορέα

Ο επικεφαλής της παράταξης «Ναι στη Θεσσαλονίκη» εξέφρασε τον προβληματισμό του για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των προτάσεων

Τη θέση της μείζονος αντιπολίτευσης του δήμου Θεσσαλονίκης υπέρ της ανάγκης σύστασης ενός Μητροπολιτικού Φορέα που θα αναλάβει την εκπόνηση μέτρων ταχείας αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού, με τη συμμετοχή ειδικών τεχνοκρατών και όλων των εμπλεκόμενων φορέων του Πολεοδομικού Συγκροτήματος (Δήμων, Περιφέρειας, ΟΑΣΘ, ΟΣΕΘ, κλπ), διατύπωσε ο επικεφαλής της παράταξης «Ναι στη Θεσσαλονίκη» Κωνσταντίνος Ζέρβας, στη χθεσινή ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για τις επιπτώσεις της κατασκευής του Flyover.

Η παράταξη «Ναι στη Θεσσαλονίκη» θεωρεί πως «δεν έχει νόημα να λέγεται ότι δεν έπρεπε να ξεκινήσει το έργο, μόνο και μόνο επειδή αυτό ακούγεται όμορφα στα αφτιά όσων ταλαιπωρούνται από το κυκλοφοριακό».

«Το θέμα της πόλης είναι τι κάνουμε σήμερα και όχι τι πιστεύουμε ότι θα έπρεπε να είχε γίνει χθες...» επισήμανε σχετικά.

Ο κ. Ζέρβας, επισημαίνοντας τα παραπάνω, χαρακτήρισε θετικής κατεύθυνσης όλες τις προτάσεις που έχουν ακουστεί, ενώ συντάχθηκε με το αίτημα της διοίκησης του δήμου για οικονομική ενίσχυση από την Πολιτεία προκειμένου να επιτευχθεί η νυχτερινή αποκομιδή, λόγω του αυξημένου κόστους μιας τέτοιας προοπτικής που είχε επισημανθεί και από την προηγούμενη Διοίκηση.

Εξέφρασε ωστόσο προβληματισμό για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των προτάσεων και το «έλλειμμα απαντήσεων για όσα ερωτήματα παραμένουν μετέωρα».

Επιπλέον επισήμανε ότι «προς το παρόν έχουμε ως μόνο γεγονός την αφαίρεση εκατοντάδων θέσεων πάρκινγκ από το κέντρο της πόλης τώρα, ενώ εξαγγέλλεται η δημιουργία νέων περιφερειακά στο μέλλον, χωρίς κανένα δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα των παραχωρήσεων γης που ζητά η νέα διοίκηση του δήμου, από διάφορα υπουργεία».

Υπογραμμίζοντας ότι απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η ύπαρξη αξιόπιστης και σοβαρής αστικής συγκοινωνίας, σημείωσε ότι «το Μετρό ως γνωστόν δεν θα παραδοθεί πριν το τέλος του 2024, ενώ δεν έχουμε δει τον νέο ΟΑΣΘ, όσο θετικές κι αν είναι οι προοπτικές δρομολόγησης νέων λεωφορείων και η πρόσληψη νέων οδηγών που ανακοινώνονται».

Τέλος, υπογραμμίζοντας την απουσία της αναδόχου εταιρείας του Flyover περιφερειακής από τη χθεσινή συζήτηση, ο κ. Ζέρβας, τόνισε πως το κυκλοφοριακό είναι μητροπολιτικής διάστασης πρόβλημα και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστεί με Μητροπολιτικό Συντονισμό, αφού το κυκλοφοριακό του δήμου της Θεσσαλονίκης το συνθέτει η κινητικότητα όλων των κατοίκων του Πολεοδομικού Συγκροτήματος.