Skip to main content

Ξεκίνησαν οι επισκευές από την ΕΛΒΟ στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Το πρώτο επισκευασμένο λεωφορείο θα παραδοθεί από την ΕΛΒΟ στον ΟΑΣΘ σε 20-25 ημέρες, με στόχο να παραδίδονται δύο λεωφορεία ανά εβδομάδα

Στόχος του ΟΑΣΘ είναι να εμπεδώσει μία διαρκή συνεργασία με τον ΕΛΒΟ, για κοινό όφελος, καθώς μία τέτοια σχέση αφενός μπορεί να καλύψει τις επισκευαστικές ανάγκες του στόλου των αστικών λεωφορείων του Οργανισμού και, αφετέρου, να ενισχύσει την αναθέρμανση της βιομηχανίας, ενός πλούτου που αδράνησε.

Τα παραπάνω τόνισε ο πρόεδρος της νέας διοίκησης του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς, από τις εγκαταστάσεις της ΕΛΒΟ, την οποία και επισκέφθηκε συνοδευόμενος από τον διευθύνοντα σύμβουλο Σάββα Παναγιωτίδη και μέλη του δ.σ., καθώς επισημοποιείται η ανάθεση στην ΕΛΒΟ, της επισκευής οκτώ λεωφορείων για πέντε από τα οποία ήδη η εταιρεία κατέθεσε προσφορά χωρίς, πάντως, να έχει γίνει γνωστό το ύψος της προσφοράς.

Ο κ.Παππάς τόνισε ότι η συνεργασία με την ΕΛΒΟ, για «προφανείς λόγους» θα γίνεται λεωφορείο το λεωφορείο. Υπογράμμισε ότι οι ανάγκες για επισκευές είναι μεγάλες, γιατί «στα οχήματα δεν είχε γίνει προληπτική συντήρηση, 3- 4 χρόνια, όταν αυτός ο έλεγχος πρέπει να γίνεται κάθε ενάμισι μήνα με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν». «Είναι αδιανόητο λεωφορεία ηλικίας 13- 14 ετών, να έχουν τρύπια πατώματα και κατεστρεμμένες οροφές», τόνισε.

Το πρώτο επισκευασμένο λεωφορείο θα παραδοθεί σε 20-25 ημέρες, με στόχο να παραδίδονται δύο λεωφορεία ανά εβδομάδα.

Όπως είπε ο γενικός τεχνικός διευθυντής της ΕΛΒΟ, Γιάννης Παπαδόπουλος, η εταιρεία, που στο παρελθόν έχει κατασκευάσει 350 λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ, για πρώτη φορά αναλαμβάνει την επισκευή και αναβάθμιση οχημάτων του Οργανισμού. Σήμερα, στα μηχανουργεία της εταιρείας, έχουν μεταφερθεί προς επισκευή τέσσερις διαφορετικοί τύποι λεωφορείων

Ο ΟΑΣΘ, που σήμερα έχει σε κυκλοφορία περίπου 400 λεωφορεία από τον στόλο των 624 οχημάτων, θα προσπαθήσει να βγάλει στο δρόμο ακόμη 50 λεωφορεία το επόμενο τρίμηνο.