Skip to main content

Στην έκθεση World Dairy Expo στις ΗΠΑ η θεσσαλονικιώτικη Milkplan

Η Milkplan εδρεύει στον Λαγκάδα κατατάσσεται μεταξύ των μεγαλύτερων εταιριών της διεθνούς αγοράς κτηνοτροφικού εξοπλισμού.

Βράβευση για την υποστήριξη που προσέφερε στη διοργάνωση της διεθνούς εκθέσεως κτηνοτροφικού εξοπλισμού, «World Dairy Expo», που πραγματοποιήθηκε στo Μάντισον του Ουϊσκόνσιν των ΗΠΑ από τις 29 Σεπτεμβρίου έως τις 3 Οκτωβρίου 2015, απέσπασε η MILKPLAN.

Η έκθεση προσέλκυσε 72.427 επισκέπτες από όλον τον κόσμο με την πλειονότητα να προέρχεται από την τοπική αγορά, τη Γερμανία, τον Καναδά, την Κίνα, αλλά και από την ευρύτερη και εξίσου δυναμική αγορά της Νότιας Αμερικής.

Η Milkplan εδρεύει στον Λαγκάδα και είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρία η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς της κατασκευής και εμπορίας κτηνοτροφικού εξοπλισμού, ψυκτικών συστημάτων και τεχνολογικών εφαρμογών κτηνοτροφικών μονάδων. Kατέχει ηγετική θέση στην Ελλάδα και κατατάσσεται μεταξύ των μεγαλύτερων εταιριών της διεθνούς αγοράς κτηνοτροφικού εξοπλισμού με το δίκτυο εξαγωγών της να εκτείνεται σε 75 χώρες παγκοσμίως και το ποσοστό εξαγωγών της να ξεπερνάει το 85% του κύκλου εργασιών.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το περίπτερο της MILKPLAN για ακόμα μια φορά συγκέντρωσε το έντονο ενδιαφέρον των επισκεπτών και για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η MILKPLAN βραβεύτηκε για την υποστήριξη που προσέφερε στη διοργάνωση.

«Με την παρουσίαση της νέας έκδοσης του MilkCab, του παστεριωτή και mixer σίτισης μικρών μοσχαριών, να στέφεται από επιτυχία, η εταιρία σε συνεργασία με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της στις ΗΠΑ διοργάνωσαν επίσης μια επίδειξη του προϊόντος σε κεντρικό ξενοδοχείο της περιοχής. Στα πλαίσια της έκθεσης και της παρουσίασης, πραγματοποιήθηκαν σημαντικές συναντήσεις με επαγγελματίες του κλάδου με στόχο τη διείσδυση της MILKPLAN στις αγορές των όμορων περιοχών», τονίζεται στην ίδια ανακοίνωση.

«Επόμενο σταθμό της εταιρείας αποτελεί η Μόσχα. Η MILKPLAN θα συμμετέχει στην έκθεση Agrofarm από τις 26 έως τις 28 Ιανουαρίου 2016 με σκοπό να ενισχύσει περαιτέρω το brand name της και να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο στην τοπική αγορά», καταλήγει η ενημέρωση.