Skip to main content

Βουλευτής του γερμανικού SPD επισκέφθηκε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Συναντήθηκε με τη διοίκηση - Στο επίκεντρο η σημασία του Λιμένα για την εμπορική και οικονομική δραστηριότητα των Βαλκανίων και της ΝΑ Ευρώπης

To λιμάνι της Θεσσαλονίκης επισκέφθηκε σήμερα ο βουλευτής του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος της Γερμανίας (SPD), κ. Franke Schwabe, συνοδευόμενος από την αναπληρώτρια Γενική Πρόξενο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Anita Englert-Zerbin και συνεργάτες του.   

Το μέλος του Γερμανικού Κοινοβουλίου υποδέχτηκαν ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, κ. Κωνσταντίνος Μέλλιος και ο αντιπρόεδρος κ. Δημήτριος Ρούτος.

Στη συνάντηση, που, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα, τονίστηκε η σημασία του Λιμένα της Θεσσαλονίκης για την εμπορική και οικονομική δραστηριότητα των Βαλκανίων και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.  

«Στο Master Plan (2016-2040), που ενέκρινε η Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ, αποτυπώνεται ο στρατηγικός στόχος της αναβάθμισης του Λιμένα σε μεσαίας κατηγορίας στην παγκόσμια κατάταξη», ανέφερε ο κ. Μέλλιος διευκρινίζοντας πως «για να συμβεί αυτό θα πρέπει να κατακτήσει τις αγορές χωρών των Βαλκανίων σε ακτίνα 600 χιλιομέτρων».   

Παράλληλα, η Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ, σύμφωνα πάντα με την ίδια ενημέρωση, τόνισε την ανάγκη ολοκλήρωσης των έργων για την οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του Λιμένα με τα κεντρικά δίκτυα μεταφορών, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στην αυξημένη διακίνηση φορτίων.

O κ. Schwabe, συνεχίζει η ανακοίνωση, έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πορεία ιδιωτικοποίησης του Λιμένα Θεσσαλονίκης μετά και την ανακήρυξη της ένωσης των εταιρειών «Deutsche Invest Equity Partners GmbH», «Belterra Investments Ltd.» και «Terminal Link SAS» ως προτιμώμενου επενδυτή για την απόκτηση του 67% των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ.

Οι κ.κ. Μέλλιος και Ρούτος, αφού αναφέρθηκαν στους υψηλούς δείκτες κερδοφορίας, στο μηδενικό δανεισμό της εταιρείας και στα εργασιακά θέματα, παρουσίασαν στις προοπτικές ανάπτυξης του Λιμένα μετά την εγκατάσταση του στρατηγικού επενδυτή τους επόμενους μήνες.

Ο ΟΛΘ σημειώνει, τέλος, πως η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει ελάχιστους δείκτες διακίνησης φορτίων και υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 180 εκατ. ευρώ σε βάθος επταετίας, από τις οποίες εκτιμάται ότι θα προκύψουν πολλαπλά οφέλη τόσο για την οικονομία της Θεσσαλονίκης όσο και της Κεντρικής Μακεδονίας.