Skip to main content

Βόλτα για ψώνια στο ψηφιακό εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα αποτελεί ψηφιακή αναπαράσταση της αγοράς του Δήμου και τροφοδοτείται από τους ίδιους τους επαγγελματίες και τα καταστήματα της

της Κάτιας Γερακαρίτου

Τη δυνατότητα στους Θεσσαλονικείς να κάνουν την ηλεκτρονική βόλτα τους στα καταστήματα του κέντρου της πόλης και να δουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, μέσω smartphone, tablet και υπολογιστή, δίνει ο κεντρικός δήμος.  

Πρόκειται για την ηλεκτρονική πλατφόρμα «Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο» (Virtual Market), (https://smartcity.thessaloniki.gr/virtual-city-market/), η οποία ξεκίνησε ήδη να λειτουργεί πιλοτικά.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα αποτελεί ψηφιακή αναπαράσταση της αγοράς του Δήμου και τροφοδοτείται από τους ίδιους τους επαγγελματίες και τα καταστήματα της περιοχής.

Σκοπός μεταξύ άλλων του Ψηφιακού Εμπορικού Κέντρου είναι η γνωριμία των κατοίκων με την τοπική αγορά και η προβολή των επιχειρήσεων και των υπηρεσιών τους.

«Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα δίνει πληροφορίες για τα εμπορικά καταστήματα και προσφορές για τους καταναλωτές. Έχουν ήδη καταγραφεί καταστήματα στην οδό Προξένου Κορομηλά και στη Μητροπόλεως και σταδιακά θα γίνει σε όλους τους δρόμους της αγοράς» τόνισε ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης Πέτρος Λεκάκης. Όπως εξήγησε, στελέχη του δήμου, επισκέπτονται τους καταστηματάρχες και τους ενημερώνουν για την ηλεκτρονική πλατφόρμα. «Το 90% των καταστηματαρχών την αντιμετωπίζουν πολύ θετικά» υπογράμμισε ο κ. Λεκάκης, σύμφωνα με τον οποίο «αργότερα θα υπάρχει η δυνατότητα και για on line αγορές».

Με τη χρήση της υπηρεσίας αυτής, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μια κατηγορία που τους ενδιαφέρει (παπούτσια, ρούχα, αξεσουάρ) και να εντοπίσουν τα καταστήματα στον χάρτη ή στο κοντινότερο για αυτούς σημείο/τοποθεσία. Επιπροσθέτως, το εικονικό εμπορικό κέντρο θα προβάλει σύνθετες προσφορές, δηλαδή ένα συνδυασμό προσφορών των καταστημάτων (προσφορές για αγορές και δωρεάν καφέ, δωρεάν στάθμευση, κ.α.).

Ο χάρτης του Εμπορικού Ψηφιακού Κέντρου

 

Αναλυτικά, το Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο αποτελείται από:

• Επαγγελματικό οδηγό που περιέχει το σύνολο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον Δήμο, κατηγοριοποιημένες και με δυνατότητα αναζήτησης πάνω σε χάρτη
• Παρουσίαση των τοπικών καταστημάτων και επιχειρήσεων, όπου είναι δυνατή η ανάρτηση κειμένων, φωτογραφιών και βίντεο
• Προσφορές τις οποίες οι καταστηματάρχες μπορούν να αναρτήσουν, υπό την μορφή κουπονιών, και να διαχειριστούν όλες τις προωθητικές τους ενέργειες
• Κριτικές καθώς οι πελάτες των καταστημάτων μπορούν να αναρτούν σχόλια, κριτικές και απόψεις και να μοιράζονται τις εμπειρίες τους με άλλους χρήστες

Η παρουσίαση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο» (Virtual Market) που υλοποιεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την ερευνητική μονάδα URENIO του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Μαΐου στις 18.00, στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δημαρχείου.