Skip to main content

Άρθρο του Κωνσταντίνου Ζέρβα για τον ΟΑΣΘ: Παράλογο επ' αόριστον

Άρθρο στη Voria.gr του δημοτικού συμβούλου και πρώην αντιδημάρχου, Κωνσταντίνου Ζέρβα, για τη σημερινή κατάσταση στον ΟΑΣΘ.

του Κωνσταντίνου Ζέρβα*

Οι εργαζόμενοι (οδηγοί κτλ) από σήμερα απεργούν επ’ αόριστον γιατί δεν πληρώνονται εδώ και 2,5 μήνες από τους εργοδότες – μετόχους.

Οι μέτοχοι και η διοίκηση κατέθεσαν ασφαλιστικά μέτρα κατά της κινητοποίησης των εργαζομένων και ζητούν αστυνομική προστασία των αμαξοστασίων.

Ο αρμόδιος υπουργός καταθέτει άμεσα νόμο για λειτουργία του Οργανισμού υπό εκκαθάριση, με νέο ΔΣ, διορισμένο από το Υπουργείο. Κάτι που όλοι αποκάλεσαν «ξαφνικό θάνατο» του σημερινού ΟΑΣΘ. Ο νόμος αυτός είχε ήδη αποσταλεί στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους όταν ο υπουργός πριν μια εβδομάδα είχε συνάντηση με δημάρχους και φορείς. Τους οποίους καλούσε να συμμετέχουν στο νέο σχήμα. Για το οποίο δεν τους ενημέρωσε. Καταγγέλλοντας συγχρόνως και σοβαρές διαχρονικές παραβάσεις από τη λειτουργία του Οργανισμού.

Κατά τ’ άλλα αύριο Τρίτη καλεί εργαζόμενους και διοίκηση για ...συζήτηση.

Η κυκλοφοριακή κατάσταση στην πόλη είναι μια κόλαση.

Για όλα αυτά που συμβαίνουν σήμερα θα πρέπει να «χαίρονται»:

-Όλοι αυτοί που στην Αθήνα κινούν τα νήματα εδώ και δεκαετίες
-Όλα τα καρκινώματα που αναπτύχθηκαν στην πόλη με πολιτική στήριξη, με οικονομικά κίνητρα κι οφέλη.

Αντί λοιπόν να έχουμε σύγχρονα λεωφορεία και ταξί αλλά και μετρό, καραβάκια, ποδηλατόδρομους (και μιλώ για τα δρομολογημένα έργα και όχι για σενάρια επιστημονικής φαντασίας τύπου τραμ και τελεφερίκ) έχουμε έναν άθλιο ΟΑΣΘ που εδώ και καιρό ως μονοπώλιο εκβιάζει.

Κάποιοι τον «καταργούν» με «ξαφνικό θάνατο» και....

...κάποιοι προφανώς επωφελούνται απ' όλη αυτήν την κατάσταση εδώ και δεκαετίες, έχοντας ένα νόμο που τους δίνει το μονοπώλιο για όσα χρόνια διαρκεί η κατασκευή του Μετρό +2 χρόνια, έχοντας λάβει τα 6 τελευταία χρόνια κρατική επιχορήγηση που αντιστοιχεί στο κόστος της βασικής γραμμής του Μετρό και...

...περιμένοντας στη γωνία ΚΑΙ μελλοντικό ρόλο ΚΑΙ αποζημιώσεις.

Και στη μέση εμείς οι «επωφελούμενοι» των υπηρεσιών τους. Να μαλώνουμε, να ταλαιπωρούμαστε και να περιμένουμε τις ΜΗ εξελίξεις.

Ούτε τυχαίο είναι ούτε είμαστε τόσο άτυχοι! Έχουμε μάλλον αυτό που εδώ και χρόνια επιλέγουμε.

Η Θεσσαλονίκη έχει τα τελευταία 20 χρόνια τη χειρότερη εξέλιξη στο κυκλοφοριακό από κάθε πόλη της Ελλάδας.

Να τους χαιρόμαστε λοιπόν όλους τους διαχρονικούς ταγούς της πόλης.

Ο καθένας τους σήμερα θα βγει και θα πει την «αλήθεια» του. Η μόνη λύση είναι κανείς μας να μην την πιστέψει, και να αναζητήσει την πραγματική.

* Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας είναι δημοτικός σύμβουλος και πρώην αντιδήμαρχος