Skip to main content

Βαρδαλής: Θα έχουμε ξανά προβλήματα με την ΕΥΑΘ αν δεν παρθούν μέτρα

Έχουμε έναν αγωγό 40 χρόνων και κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα έχουμε τέτοια ή και μεγαλύτερα προβλήματα, ανέφερε ο βουλευτής του ΚΚΕ.

Αργά ή γρήγορα, αν δεν παρθούν μέτρα, θα έχουμε ξανά τέτοιου είδους προβλήματα, δήλωσε ο βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ, Σάκης Βαρδαλής, σχετικά με τη βλάβη -την περασμένη εβδομάδα- στον αγωγό του δικτύου της ΕΥΑΘ, που προκάλεσε για μέρες σοβαρότατα προβλήματα στην υδροδότηση της Θεσσαλονίκης.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Πρακτορείο FM, ο ίδιος είπε ότι «όλος ο λαός της Θεσσαλονίκης τώρα γνωρίζει το πρόβλημα: Ότι έχουμε έναν αγωγό 40 χρόνων και ότι κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα έχουμε τέτοια ή και μεγαλύτερα προβλήματα, περισσότερες μέρες δηλαδή χωρίς τροφοδοσία νερού στην πόλη, το επόμενο χρονικό διάστημα».

Ακόμη, πρόσθεσε ότι ένα άλλο σημαντικό ζήτημα, που αναδείχθηκε μέσα από το περιστατικό και την ταλαιπωρία των πολιτών είναι το «να δούμε το πού κατευθύνονται οι επιδοτήσεις, οι φοροαπαλλαγές, τα διάφορα χρηματοδοτικά εργαλεία, το ΕΣΠΑ, το πακέτο Γιούνκερ σε ποιους κλάδους πηγαίνουν, ποιες επενδύσεις γίνονται».

«Τα τελευταία -τουλάχιστον πέντε- χρόνια δεν έγινε καμία επένδυση σε υποδομές αναγκαίες για να καλύψουν στοιχειώδεις λαϊκές ανάγκες, όπως η απρόσκοπτη τροφοδοσία σε νερό» παρατήρησε.
Σημείωσε, δε, ότι και να παραμείνει δημόσιος ο χαρακτήρας της ΕΥΑΘ, με τη διατήρηση του 50+1% ουσιαστικά δεν αλλάζει ότι πρόκειται για ανώνυμη εταιρεία, που λειτουργεί με όρους της αγοράς.

«Διαφωνούμε και με τη Νέα Δημοκρατία αλλά και με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, διότι στην ίδια λογική κινούνται, είτε με, είτε χωρίς στρατηγικό επενδυτή η ΕΥΑΘ θα λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, έσοδα, έξοδα. Θεωρούμε ότι είναι κοινωνικό αγαθό το νερό και θα πρέπει να προσφέρεται τουλάχιστον σε φθηνή τιμή στους κατοίκους αυτής της πόλης» υπογράμμισε.

Πρόσθεσε ακόμη πως «όποια επιχείρηση -κρατική, ΔΕΚΟ κ.λπ.- ξεκίνησε μία ιδιωτικοποίηση από ποσοστό 5%, 15%, 49% στο τέλος πέρασε στους ιδιώτες» εκτιμώντας πως «αυτό θα γίνει και εδώ, διότι τα συμφέροντα είναι μεγάλα, οι επιχειρηματικοί όμιλοι τα συσσωρευμένα κεφάλαιά τους πρέπει να βρουν κερδοφόρα διέξοδο και το νερό, η ενέργεια, τα αεροδρόμια, είναι κλάδοι της οικονομίας που χωρίς μεγάλο ρίσκο βγάζουν τεράστια κέρδη».