Skip to main content

Τουριστική προβολή μέσω μουσικής στην Αυστραλία

Στη χρήση της μουσικής για την τουριστική εκστρατεία προβολής της καταφεύγει φέτος η Αυστραλία.Η φετινή εκστρατεία θα κοστίσει 180 εκατ. δολαρίων και θα συμπεριλάβει ένα τραγούδι για την Αυστραλία.
Στη χρήση της μουσικής για την τουριστική εκστρατεία προβολής της στο εξωτερικό καταφεύγει φέτος η Αυστραλία. Με το γενικό τίτλο «Τίποτα σαν την Αυστραλία», η φετινή εκστρατεία τουριστικής προβολής της χώρας - κόστους 180 εκατ. δολαρίων (Αυστραλίας) - θα συμπεριλάβει ένα τραγούδι για την Αυστραλία, το οποίο θα συνθέσει γνωστός Αυστραλός μουσικός.

Το τραγούδι θα ερμηνεύσουν ηθοποιοί καθώς και απλοί άνθρωποι, με φόντο χαρακτηριστικά αλλά και λιγότερο γνωστά μέρη της Αυστραλίας. Επικεφαλής του Αυστραλιανού Οργανισμού Τουρισμού υποστηρίζει ότι μέσω της μουσικής, μιας παγκόσμιας γλώσσας επικοινωνίας, συνδέεται καλύτερα το κοινό.

Το τραγούδι θα προβάλλεται στην τηλεόραση, στον κινηματογράφο και στον επίσημο ιστότοπο προβολής της Αυστραλίας www.australia.com, ο οποίος θα συμπεριλάβει επίσης 30.000 φωτογραφίες και εμπειρίες επισκεπτών σχετικά με την Αυστραλία, στο πλαίσιο σχετικού διαγωνισμού με τίτλο «Μοιραστείτε τη δική σας Αυστραλία».