Skip to main content

Το «turnaround story» της ΔΕΘ-Helexpo

Κατά 1,7 εκατ. ευρώ αυξήθηκαν οι πωλήσεις της ΔΕΘ-Helexpo στο α' εξάμηνο του 2014, στο πλαίσιο του ό «turnaround story» που διαγράφει η εταιρεία τον τελευταίο ενάμιση χρόνο.

Το νέο της πρόσωπο παρουσίασε σήμερα η ΔΕΘ-Helexpo, παραθέτοντας στοιχεία που αποδεικνύουν το εντυπωσιακό «turnaround story» που διαγράφει η εταιρεία τον τελευταίο ενάμιση χρόνο.

Σε σημερινή Συνέντευξη Τύπου, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, η διοίκηση της εταιρείας μίλησε για τα θετικά αποτελέσματα της επανεκκίνησης της εταιρείας, η οποία ξεκίνησε το 2013, καταδεικνύοντας ότι η ΔΕΘ-Helexpo πέρασε από ζημιές σε λειτουργική κερδοφορία.

Αναφερόμενος στην επιτυχία της εταιρείας, ο pρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, Tάσος Τζήκας είπε χαρακτηριστικά ότι «τολμήσαμε να αλλάξουμε τις δομές μας, τον τρόπο λειτουργίας και το μοντέλο διοίκησης, αλλά πάνω απ’ όλα αλλάξαμε νοοτροπία». Τόνισε ότι η εξυγίανση και η λειτουργία της ΔΕΘ-Helexpo σε νέες βάσεις, την καθιστούν πλέον σύγχρονη, εξωστρεφή, καινοτόμο και απόλυτα διαφανή, με απτές αποδείξεις. 

Ενδεικτικά, το 2013 μόνο από τη μείωση δαπανών η εταιρεία εξοικονόμησε 1,1 εκατ. ευρώ, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 1,7 εκατ. ευρώ και ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 9,5 εκατ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο εξάμηνο του 2014 σημειώθηκε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 15,72%, γεγονός που είναι ενδεικτικό της δυναμικής που αναπτύσσεται για τα επόμενα χρόνια.

Μια ακόμα απόδειξη της νέας εποχής της ΔΕΘ-Helexpo αποτελεί το γεγονός ότι η συμμετοχή εκθετών και επισκεπτών, σε όλες τις εκθέσεις, ήταν ιδιαίτερα υψηλή και ήρθε ως αποτέλεσμα της αναβάθμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας.

Ανάμεσα στους βασικούς στόχους  για το 2015-2016, ο κ. Τζήκας τοποθέτησε την διεθνοποίηση της εταιρείας μέσω σύναψης στρατηγικών συμμαχιών, την ισχυροποίηση της στη Ελλάδα, μέσα από τη διεύρυνση του δικτύου συνεργατών και την επέκταση της ΔΕΘ-Helexpo στην αγορά της Αθήνας, με αιχμή του δόρατος τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της Helexpo στο Μαρούσι.

O Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, Κυριάκος Ποζρικίδης παρουσιάζοντας τα στοιχεία της 79ης ΔΕΘ υπογράμμισε ότι φέτος, σε επίπεδο επισκεπτών η έκθεση σημείωσε αύξηση 38,1% με το 70% των επισκεπτών να είναι μεταξύ 15 και 38 ετών, συμπληρώνοντας ότι μετά από πολλά χρόνια, η έκθεση ξαναέγινε πραγματικά διεθνής με 19 επίσημες διεθνείς συμμετοχές και ισχυρή παρουσία 40μελούς κινεζικής αποστολής.

Αναφορικά με τα νέα προϊόντα της εταιρείας, ο κ. Ποζρικίδης υπογράμμισε ότι εμπορικά Θεματικά Πάρκα, όπως ο Αστερόκοσμος και το Εργοστάσιο & Μουσείο Σοκολάτας απογειώνουν τη δυναμική της εταιρείας. Παρουσιάζοντας τις εξειδικευμένες κλαδικές εκθέσεις που εντάσσονται στο οπλοστάσιο της εταιρείας για το 2015, αναφέρθηκε στην FRESKON, που στοχεύει να ενισχύσει την ελληνική αγορά φρέσκων φρούτων και λαχανικών, την MEDPOINT, που είναι η 1η Διεθνής Έκθεση Ιατρικού-Νοσοκομειακού εξοπλισμού και Υπηρεσιών στο HELEXPO-MAROUSSI και την Thessaloniki International  Contemporary Art Fair, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ν.Α. Ευρώπη.  

«Η ΔΕΘ-Helexpo περνάει σε νέα εποχή και αναδεικνύεται σε εταιρεία- πρότυπο για τον Δημόσιο Τομέα, δηλώνοντας “παρούσα” την πιο κρίσιμη περίοδο για την ελληνική οικονομία. Μέσα από την δική της αλλαγή, υλοποιεί ένα μοναδικό  turnaround story και σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου για την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη σε ολόκληρη την Ελλάδα», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.