Skip to main content

Το τουριστικό brand της Θεσσαλονίκης κυκλοφορεί στους δρόμους

Τα ταξί συμμετέχουν στην προσπάθεια της τουριστικής προβολής της πόλης, προωθώντας το brand name «Thessaloniki: Many stories, one heart».

της Βάσιας Μπάρμπα

Το τουριστικό λογότυπο «Thessaloniki: Many stories, one heart» θα βλέπουν οι πελάτες των ταξί, από εδώ και στο εξής, στο πίσω μέρος των οχημάτων.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, η αντιπεριφερειάρχης Βούλα Πατουλίδου μαζί με τον πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών ταξί «Ερμής», Λεοντιάδη Κλήμη, κόλλησαν αυτοκόλλητα πάνω στα ταξί, σφραγίζοντας έτσι την έναρξη της συνεργασίας του Σωματείου με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ, του νομού Θεσσαλονίκης, πρόεδρος του οποίου είναι η κα Πατουλίδου.

Τα αυτοκόλλητα εν συνεχεία θα τοποθετηθούν σε όλα τα ταξί του Σωματείου, αποσκοπώντας στην ανάδειξη της πόλης ως προορισμό για κάθε είδους τουρισμό.

«Ο Οργανισμός υπήρξε ανενεργός τα τελευταία χρόνια, πλέον όμως με την πολύ σημαντική συμβολή της κας Πατουλίδου, κάνουμε προσπάθειες για την ανάδειξη της πόλης, ευελπιστώντας στην ανάπτυξη του τουρισμού», δήλωσε στη Voria.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Ταξί «Ερμής», ευχαριστώντας την κα αντιπεριφερειάρχη για την  ανταπόκρισή της.

«Δεν μένουμε στα λόγια, προχωράμε στην προώθηση του τουριστικού brand. Θέλουμε να προβάλλουμε τον Οργανισμό, γιατί και ο Οργανισμός μας προβάλλει», κατέληξε.

Από την πλευρά της η κα Πατουλίδου επεσήμανε στη Voria.gr πως «οι οδηγοί ταξί είναι οι πρώτοι που υποδέχονται τους τουρίστες και λένε το "καλωσήρθατε", όταν καταφθάνουν στο αεροδρόμιο Μακεδονία και όσο πιο εκπαιδευμένοι, συνεργάσιμοι και ωραίοι είναι, τόσο καλύτεροι θα είμαστε και όλοι οι υπόλοιποι».

Για το λόγο αυτό, όπως είπε, είναι απαραίτητη η συμβολή τους στην προσφορά της κατάλληλης φιλοξενίας των τουριστών στη Θεσσαλονίκη.

Στην επίσημη ιστοσελίδα του Οργανισμού μπορεί κανείς να βρει πλούσιο υλικό και χρήσιμες πληροφορίες για τις μεταφορές στη Θεσσαλονίκη και όχι μόνο.