Skip to main content

To νέο supercar της McLaren

Αν και οι επίσημες ανακοινώσεις για την MP4-12C αναμένονται στην έκθεση της Φρανκφούρτης, το διαδίκτυο αποτέλεσε το πεδίο αποκάλυψης ενός ακόμη μοντέλου.
Αν και οι επίσημες ανακοινώσεις για την MP4-12C αναμένονται στην έκθεση της Φρανκφούρτης, το διαδίκτυο αποτέλεσε το πεδίο αποκάλυψης ενός ακόμη μοντέλου. Η McLaren «βάφτισε» τον αντικαταστάτη της F1 από το μονοθέσιο που συμμετείχε στο πρωτάθλημα του 1997. Το γράμμα C προφανώς παραπέμπει στο Coupe αμάξωμα, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο μελλοντικής εισαγωγής και roadster έκδοσης.

Αν και οι φήμες ήθελαν τη Mercedes να παρέχει τη McLaren τα μηχανικά μέρη, η βρετανική εταιρεία ανακοινώνει ότι ο κινητήρας έχει εξελιχθεί και κατασκευαστεί εξολοκλήρου στο Woking. Πίσω από το θάλαμο του οδηγού και του συνοδηγού έχει τοποθετηθεί ένας twin-turbo V8 κινητήρας, χωρητικότητας 3,8 λίτρων. Η μέγιστη ισχύς του φθάνει τους 600 ίππους και η ροπή αγγίζει τα 60 κιλά. Η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Αν και οι επιδόσεις δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, η MP4-12C θα χρειάζεται λογικά λίγο πάνω από 3 δευτερόλεπτα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας 0-100, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα.

Το διθέσιο αυτοκίνητο επιδόσεων έχει χτιστεί γύρω από την «μπανιέρα» κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση μεν του βάρους, αλλά παράλληλα την αύξηση του κόστους, καθιστώντας την MP4-12C ακριβότερη από τη Ferrari 458 Italia και τη Lamborghini Gallardo LP560-4. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το μεγάλο στροφόμετρο, ενώ εντύπωση προκαλεί η λεπτή κεντρική κονσόλα, αφού πολλές ρυθμίσεις – όπως του κλιματισμού – βρίσκονται στη θύρα του οδηγού.