Skip to main content

Τι προβλέπει η κυκλοφοριακή μελέτη για τις «40 Εκκλησιές»

Η κυκλοφοριακή μελέτη για τη βελτίωση της κυκλοφορίας και την οργάνωση της στάθµευσης στoν οικισµό των «40 Εκκλησιών» του δήµου Θεσσαλονίκης.

Στην εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης για τη βελτίωση της κυκλοφορίας και την οργάνωση της στάθμευσης στον οικισμό των «40 Εκκλησιών» προχώρησε ο δήμος Θεσσαλονίκης σε μια προσπάθεια να δώσει λύσεις στα τεράστια κυκλοφοριακά προβλήματα της περιοχής.

Η κυκλοφοριακή μελέτη, την οποία εκπόνησε η εταιρεία «ΑΚΚΤ – Σύμβουλοι Μηχανικοί», παρουσιάστηκε παρουσία του αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος Θανάση Παππά  στους κατοίκους της περιοχής, οι οποίοι με τη σειρά τους κατέθεσαν προτάσεις.

Με εντολή του κ. Παππά θα πραγματοποιηθεί ένα μίνι τεχνικό πρόγραμμα για την περιοχή των «40 εκκλησιών», προκειμένου να αρχίσουν να υλοποιούνται σταδιακά οι παρεμβάσεις από το 2018.

Ο οικισμός των Σαράντα Εκκλησιών, που ανήκει διοικητικά στην Α΄ Δημοτική Κοινότητα, δεν εξυπηρετεί μόνο την τοπική κυκλοφορία, αλλά χρησιμοποιείται επίσης για την εξυπηρέτηση της διερχόμενης κυκλοφορίας από και προς την περιφερειακή οδό, με κυκλοφοριακή επιβάρυνση του συνόλου του οδικού της δικτύου.

Η έκθεση περιλαμβάνει τις εξής οριστικές προτάσεις:

  • Κυκλοφοριακής ρύθμισης των οδών Βιζυηνού, Αγαθουπόλεως, Στίλπωνος Κυριακίδη, Βιζύης Βύζαντος, Αγωνιστών Πανεπιστημίου (πρώην καθ. Βυζουκίδου Περ.), Πεντζίκη-Μυλωνά καθώς και των οδών που συνδέονται συγκοινωνιακά με αυτές.
  • Μετατροπής οδών και περιοχών σε οδούς και περιοχές ήπιας κυκλοφορίας.  
  • Επεμβάσεων σχολικού δακτυλίου στις οδούς Ελευθερών και Μεσολογγίτη (τμήματα βόρεια της οδού Βιζυηνού) και πάροδος Σκουφά.
  • Συνολικών επεμβάσεων ενίσχυσης υποδομών πεζοδρομίων πέρα από τις επεμβάσεις που περιλαμβάνονται στα παραπάνω.
  • Αποτελεσματικής εξυπηρέτησης και αναβάθμισης του δικτύου αστικών συγκοινωνιών.
  • Οργάνωσης στάθμευσης στο σύνολο της περιοχής μελέτης.
  • Ενίσχυσης οδικής ασφάλειας και αναβάθμισης κόμβων οδών α. ΣκοπούΚαβάφη-Ηράκλειας-Σκεπαστού-Κωνσταντινίδη Θ., β. Βιζυηνού-ΣκοπούΕλευθερών, γ. Ελευθερών-Πεντζίκη-Π. Λεβαντή-Ζαγοράς-Μεσολογγίτη και δ. 3ης Σεπτεμβρίου-Στίλπωνος Κυριακίδη.
  • Σηματοδότησης κόμβου οδών 3ης Σεπτεμβρίου-Στίλπωνος Κυριακίδη (σενάρια με μονοδρόμηση και χωρίς μονοδρόμηση).

Οι μελετητές προτείνουν την κατασκευή νησίδων στις διασταυρώσεις Αγαθουπόλεως με τη Βασιλικού καθώς και με τις οδούς Ηράκλειας, Ιωακείμ Γ’ και Αμπατζόγλου.
Στην μελέτη προβλέπεται η διαμόρφωση σχολικών δακτυλίων στο τμήμα της οδού Ελευθερών μεταξύ των οδών Ινιάδος και Βιζυηνού και στον παράδρομο της οδού Σκουφά Ν.


Πρόταση κυκλοφοριακής ρύθμισης οδού Αγαθουπόλεως και οδού Στίλπ. Κυριακίδη 
 
Προτείνεται διαμόρφωση δύο κεντρικών νησίδων σε διασταυρώσεις ώστε να απομακρυνθούν τα παρανόμως σταθμευμένα οχήματα, να διοχετεύονται με ασφάλεια και άνεση οι κινήσεις οχημάτων και πεζών και να δοθεί η δυνατότητα να αναβαθμιστεί το αστικό περιβάλλον.

Ακόμη προτείνεται η διαμόρφωση νησίδας μικρού πλάτους στην είσοδο της οδού από την πλευρά της δασικής οδού κυρίως ως μέτρο μείωσης της ταχύτητας (οπτικό εμπόδιο). Ακριβώς μετά τη συγκεκριμένη νησίδα τοποθετείται σήμανση για την υποχρεωτική στάση στη διασταύρωση της οδού με την οδό Σαμακοβίου.

Για την περίπτωση της οδού Στίλπωνος Κυριακίδη στο τμήμα μεταξύ της οδού 3ης Σεπτεμβρίου και Αγ. Δημητρίου προτείνεται η μονοδρόμηση της οδού κατά την κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης, ακολουθώντας την κατεύθυνση του ήδη μονοδρομημένου τμήματος της οδού μεταξύ των οδών Κατσιμίδη και 3ης Σεπτεμβρίου.

Δίκτυο ποδηλατοδρόμων

Στη μελέτη προτείνεται η δημιουργία ποδηλατόδρομου πάνω στο πεζοδρόμιο της οδού Στίλπωνος Κυριακίδη, για να συνδεθεί το υφιστάμενο δίκτυο της Αγίου Δημητρίου με την είσοδο της Φοιτητικής Εστίας.

Ο διάδρομος προτείνεται να διαμορφωθεί κατά μήκος του πεζοδρομίου και από την εσωτερική του πλευρά ώστε να μην δημιουργείται πρόβλημα στη λειτουργία των προτεινόμενων παρόδιων θέσεων στάθμευσης και στην κίνηση των πεζών. Πρόκειται για διάδρομο πλάτους 2,50μ. δύο κατευθύνσεων στο άνω επίπεδο του προτεινόμενου πεζοδρομίου. Προβλέπεται σχετική οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση στην αρχή και στο πέρας του ποδηλατόδρομου, στην περιοχή των διαβάσεων και εκατέρωθεν του διαδρόμου πρόσβασης σε παρόδιο σταθμό αυτοκινήτων.

Μονοδρόμηση – Αντιδρόμηση οδών

  • Στη Στ. Κυριακίδη (Γ’ Σεπτεμβρίου – Αγίου Δημητρίου) με κατεύθυνση από Γ’ Σεπτεμβρίου προς την Αγίου Δημητρίου.
  • Στην Αγωνιστών Πανεπιστημίου με κατεύθυνση από την Τ. Οικονομίδη προς τη Ραιδεστού.
  • Στην Τ. Οικονομίδη: α. (Ιατρού Κεραμέως – Αγωνιστών Πανεπιστημίου) με κατεύθυνση από την Κεραμέως προς την Αγωνιστών Πανεπιστημίου, β. (Ιατρού Κεραμέως έως Βιζύης – Βύζαντος) με κατεύθυνση από την Κεραμέως προς τη Βιζύης – Βύζαντος.
  • Στην Πεντζίκη με κατεύθυνση από την Πέτρου Λεβαντή προς την Κεσσάνης.
  • Στη Μυλωνά (Κεσσάνης – Π. Λεβαντή) με κατεύθυνση από την Κεσσάνης προς την Πέτρου Λεβαντή.
  • Στη Γρ. Αυξεντίου: α. (Πηγής – Ξάνθου) με κατεύθυνση από την Ξάνθου προς την Πηγής, β. (Καΐρη – Νοταρά) με κατεύθυνση από την Καΐρη προς τη Νοταρά.
  • Στην Πολυγύρου (Ζαγοράς – Σκουφά) με κατεύθυνση από τη Ζαγοράς προς τη Σκουφά.
  • Στην Πολυγύρου (Νοταρά – Σκουφά) με κατεύθυνση από τη Νοταρά προς τη Σκουφά.
  • Στη Μάτση: α. (Στ. Κυριακίδη – Πηγής) με κατεύθυνση από την Πηγής προς την Κυριακίδη, β. (Ζαγοράς – Πηγής) με κατεύθυνση από την Πηγής προς τη Ζαγοράς, γ. (Ζαγοράς – Τσακάλωφ) με κατεύθυνση από την Τσακάλωφ προς την οδό Ζαγοράς, δ. (Ξάνθου – Σκουφά) με κατεύθυνση από τη Σκουφά προς την Ξάνθου, ε. (Καΐρη – Σκουφά) με κατεύθυνση από τη Σκουφά προς την Καΐρη, στ. (Καΐρη – Νοταρά) με κατεύθυνση από τη Νοταρά προς την Καΐρη.
  • Στην Ξάνθου με κατεύθυνση από τη Μάτση προς τη Μεσολογγίτη.
  • Στην Τσακάλωφ με κατεύθυνση από τη Μεσολογγίτη προς την οδό Μάτση.

Μετατροπή σε οδό ήπιας κυκλοφορίας

  • Η οδός Αγωνιστών Πανεπιστημίου (πρώην καθ. Βυζουκίδου Περ.) στο τμήμα μεταξύ των οδών Βιζυηνού Γ. και Τ. Οικονομίδη  
  • Οι χαρακτηρισμένοι πεζόδρομοι Χατζηγιαννάκη, Ιατρού Κεραμέως, Πέτρας, Σκοπέλου, Αγ. Στεφάνου στο τμήμα μεταξύ των οδών Αγαθουπόλεως και Αίαντος,  Αίαντος στο τμήμα μεταξύ των οδών Αγαθουπόλεως και Αγ. Στεφάνου
  • Η οδός Γρ. Αυξεντίου (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος) στο τμήμα μεταξύ των οδών Στ. Κυριακίδη και Νοταρά (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος) σε οδό ήπιας κυκλοφορίας.
  • Η οδός Πολυγύρου στο τμήμα μεταξύ των οδών Ζαγοράς και Νοταρά (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος) σε οδό ήπιας κυκλοφορίας.  
  • Η οδός Μάτση Κυρ.
  • Η οδός Πηγής
  • Η οδός  Ζαγοράς στο τμήμα μεταξύ των οδών Ελευθερών και Μάτση Κυρ.
  • Η οδός  Τσακάλωφ (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος)  
  • Η οδός Ζαγοράς
  • Η οδός  Καΐρη
  • Η οδός Νοταρά (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος)   

Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης οχημάτων

  • Επί της οδού 3ης Σεπτεμβρίου στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Αγ. Δημητρίου και Στ. Κυριακίδη από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών, στο οδικό τμήμα μεταξύ είσοδος Ιβανοφείου και οδού Στ. Κυριακίδη από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών, στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Στ. Κυριακίδη και Σκουφά Ν. από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών & στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Αμυνταίου και Σκουφά Ν. από την πλευρά των οικοδομικών άρτιων αριθμών.  
  • Επί της οδού Αγαθουπόλεως στο οδικό τμήμα μεταξύ δασικής οδού και Σαμακοβίου από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών και εγκιβωτισμό 7 (επτά) θέσεων από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Επί της οδού Αγαθουπόλεως στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Σαμακοβίου και Βασιλικού στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών και εγκιβωτισμό 13 (δεκατρείς) θέσεων από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.
  • Επί της οδού Αγαθουπόλεως στο οδικό τμήμα  μεταξύ των οδών Βασιλικού και Πλ. Ελευθερίας στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Επί της οδού Ιωακείμ Γ' μεταξύ των οδών Αγαθουπόλεως και Πλ. Παύλου Μελά από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών και καταργείται η στάθμευσης εκ περιτροπής στο σύνολο της οδού.  
  • Στην οδό Καβάφη με εξαίρεση του εγκιβωτισμού 3 (τριών) θέσεων στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.
  • Επί της οδού Σκοπού από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών, εγκιβωτισμός σε εσοχή 10 (δέκα) θέσεων στάθμευσης και κατάργηση της στάθμευσης εκ περιτροπής στο σύνολο της οδού.  
  • Στην οδό Σκεπαστού μεταξύ των οδών Κωνσταντινίδη και Βασιλικού στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών και καταργείται η στάθμευσης εκ περιτροπής στο σύνολο της οδού.  
  • Στην οδό Σαμακοβίου μεταξύ των οδών Βασιλικού και Αγαθουπόλεως μερικώς στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών και εγκιβωτισμός σε εσοχή 8 (οκτώ) θέσεων στάθμευσης, καθολική απαγόρευση στην πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών και καταργείται η στάθμευσης εκ περιτροπής στο σύνολο της οδού.  
  • Επί της οδού Στ. Κυριακίδη μεταξύ των οδών Κατσιμίδη και 3ης Σεπτεμβρίου.  
  • Επί της οδού Στ. Κυριακίδη στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών 3ης Σεπτεμβρίου και Ναούσης από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.
  • Σε τμήματα της οδού Στ. Κυριακίδη στο οδικό τμήμα μεταξύ της οδού Αγ. Δημητρίου και του κόμβου 3ης Σεπτεμβρίου – Στ. Κυριακίδη από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών και εγκιβωτισμός σε εσοχή 8 (οκτώ) θέσεων στάθμευσης.  
  • Σε τμήματα της οδού Στ. Κυριακίδη στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Αγ. Δημητρίου και Ελευθερών από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών. Δημιουργία εσοχών και εγκιβωτισμός 3 (τρεις) θέσεων στάθμευσης στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Σουρμένων και Βιζύης – Βύζαντος, εγκιβωτισμός 6 (έξι) θέσεων στάθμευσης στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Βιζύης – Βύζαντος και Ελευθερών.  
  • Επί της οδού Αμπατζόγλου στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Βιζυηνού Γ. και Ανδριανουπόλεως Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης οχημάτων επί της οδού Βιζύης – Βύζαντος στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Ανακτορίου και Στ. Κυριακίδη.  
  • Στην οδό Αμυνταίου.  στην οδό Ανακτορίου, στην οδό Βασιλικού από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών και μερικώς από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών. Καταργείται η στάθμευση εκ περιτροπής.  
  • Επί της οδού Βιζύης – Βύζαντος στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Ανακτορίου και Αγωνιστών Πανεπιστημίου (πρώην καθηγ. Βυζουκίδου Περ.) από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών και δημιουργία εσοχής για εγκιβωτισμό 6 (έξι) θέσεων στάθμευσης.
  • Επί της οδού Βιζύης – Βύζαντος στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Ανακτορίου και Στ. Κυριακίδη.  
  • Επί της οδού Ελευθερών στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Κωνσταντινίδη και Σκοπού από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Επί της οδού Ζαγοράς στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Ελευθερών και Μάτση Κ. από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Επί της οδού Ζαγοράς στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Μάτση Κ. και 3ης Σεπτεμβρίου από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Καστοριάς, στην οδό Μάτση Κ. , στην οδό Νοταρά (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος).  
  • Στην οδό Ραιδεστού, στην οδό Σουρμένων από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Πεντζίκη από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Ξάνθου από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Τσακάλωφ (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος) από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Ν. Τέλλογλου στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Αγ. Δημητρίου και Ραιδεστού και δημιουργία εσοχής για εγκιβωτισμό 18 (δεκαοχτώ) θέσεων στάθμευσης από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Μετσόβου από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών
  • Στην οδό Μυλωνά από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Κωνσταντινίδη από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Κεσσανλή από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών και μερικώς από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Κεσσάνης από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών με εξαίρεση τη δημιουργία εσοχής για εγκιβωτισμό 2 (δύο) θέσεων στάθμευσης.   
  • Στην οδό Καϊρη στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Μεσολογγίτη και Γρ. Αυξεντίου (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος) από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Καϊρη στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Γρ. Αυξεντίου (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος) και Μάτση Κυρ. από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Γρ. Αυξεντίου (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος) από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Μεσολογγίτη στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Καϊρη και Νοταρά (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος) από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Μεσολογγίτη πλησίον Ι. Ναού και σχολικής μονάδας από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Μεσολογγίτη στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Τσακάλωφ (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος) και Ξάνθου από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Σκουφά Ν. από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Σκουφά Ν. στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Πολυγύρου και 3ης Σεπτεμβρίου από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Πολυγύρου στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Ξάνθου και Καϊρη από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Πολυγύρου στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Ζαγοράς και Σκουφά Ν. από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Πολυγύρου στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Καϊρη και Νοταρά (μέρος αυτής είναι χαρακτηρισμένος πεζόδρομος) από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Πηγής από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Πλ. Ελευθερίας από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.  
  • Στην οδό Βιζυηνού Γ. στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Μεσολογγίτη και Ανακτορίου.  
  • Στην Βιζυηνού Γ. από την στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Πανεπιστημίου και Αγωνιστών Πανεπιστημίου (πρώην καθηγ. Βυζουκίδου Περ.) από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.
  • Στην Βιζυηνού Γ. από την στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Ιωακείμ Γ. και Καβάφη στην πλατεία Π. Μελά από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.  

Θέσεις στάθμευσής

  • 12 θέσεων επί της οδού Ηράκλειας από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών γραμμών και κατάργηση της στάθμευσης εκ περιτροπής στο σύνολο της οδού.  
  • 68 θέσεων επί της οδού Βιζυηνού Γ. από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών γραμμών.  
  • 16 θέσεων επί της οδού Βιζυηνού Γ. στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Χατζηγιαννάκη και Αγωνιστών Πανεπιστημίου (πρώην καθηγ. Βυζουκίδου Περ.) από την πλευρά των περιττών οικοδομικών γραμμών.  
  • 2 θέσεων επί της οδού Βιζυηνού Γ. στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Χατζηγιαννάκη και Παπαχριστοδούλου από την πλευρά των περιττών οικοδομικών γραμμών.  
  • 11 θέσεων επί της οδού Βιζυηνού Γ. στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Παπαχριστοδούλου και Αμπατζόγλου από την πλευρά των περιττών οικοδομικών γραμμών.  
  • 2 θέσεων επί της οδού Βιζυηνού Γ. στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Αμπατζόγλου και Ανδριανουπόλεως από την πλευρά των περιττών οικοδομικών γραμμών.  
    Κυκλοφοριακή Μελέτη για τη βελτίωση της κυκλοφορίας και την οργάνωση της στάθμευσης στον οικισμό των «40 Εκκλησιών» του Δήμου Θεσσαλονίκης (Στάδιο Β)  176
  • 14 θέσεων επί της οδού Βιζυηνού Γ. στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Καβάφη και Σκοπού από την πλευρά των περιττών οικοδομικών γραμμών. 
  • 3 θέσεων στάθμευσης οχημάτων για τις ανάγκες του Μουσείου Αθλητισμού επί της οδού 3ης Σεπτεμβρίου στο οδικό τμήμα μεταξύ των οδών Αγ. Δημητρίου και Στ. Κυριακίδη από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.

Πού διαμορφώνονται θέσεις για δίκυκλα

  • Στην οδό Βιζυηνού μεταξύ της Αδριανουπόλεως και της Αμπατζόγλου, της Καβάφη και της Ανακτορίου και της Χατζηγιαννάκη και της Ιατρού Κεραμέως από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.
  • Στην πλατεία Παύλου Μελά από την πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών.
  • Στην οδό Σκουφά μεταξύ της Ελευθερών και της Γρηγορίου Αυξεντίου από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.
  • Στη Στ. Κυριακίδη μεταξύ των οδών Βιζύης – Βύζαντος και Ελευθερών από την πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών.
  • Στην οδό Αγαθουπόλεως μεταξύ της Σαμακοβίου και της Αγίου Στεφάνου.

Διαπλάτυνση πεζοδρομίων

  • Στο τμήμα της οδού Βιζυηνού μεταξύ των οδών Αγωνιστών Πανεπιστημίου (πρώην καθ. Βυζουκίδου Περ.) και Μεσολογγίτη στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Βιζυηνού μεταξύ των οδών Αγωνιστών Πανεπιστημίου (πρώην καθ. Βυζουκίδου Περ.) και Ανακτορίου στην πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Αγαθουπόλεως μεταξύ των οδών Σαμακοβίου και Ιωακείμ Γ’ στην πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Ιωακείμ Γ’ μεταξύ των οδών Αγαθουπόλεως και Πλ. Παύλου Μελά στην πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Πλ. Παύλου Μελά μεταξύ των οδών Ιωακείμ Γ’ και Ανδριανουπόλεως στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Πλ. Παύλου Μελά μεταξύ των οδών Ιωακείμ Γ’ και Ανδριανουπόλεως στην πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Καβάφη μεταξύ των οδών Βιζυηνού και Σκοπού στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Καβάφη μεταξύ των οδών Βιζυηνού και Σκοπού στην πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Σκοπού μεταξύ των οδών Καβάφη και Βιζυηνού στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Ηράκλειας μεταξύ των οδών Αγαθουπόλεως και Σκεπαστού στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Ηράκλειας μεταξύ των οδών Αγαθουπόλεως και Σκεπαστού στην πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Σαμακοβίου μεταξύ των οδών Βασιλικού και Αγαθουπόλεως στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Στ. Κυριακίδη μεταξύ των οδών 3ης Σεπτεμβρίου και Αγ. Δημητρίου στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Στ. Κυριακίδη μεταξύ των οδών 3ης Σεπτεμβρίου και Αγ. Δημητρίου στην πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Βύζαντος Βιζύης μεταξύ των οδών Κεσανλή και Στ. Κυριακίδη στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Βύζαντος Βιζύης μεταξύ των οδών Κεσανλή και Στ. Κυριακίδη στην πλευρά των άρτιων οικοδομικών αριθμών
  • Στο τμήμα της οδού Ελευθερών (Σχ. Δακτύλιος) στην πλευρά των περιττών οικοδομικών αριθμών