Τρίτη 25 Ιουλίου 2017
x

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΑΣΘ

Το νομοσχέδιο για το νέο καθεστώς στις αστικές συγκοινωνίες εισάγεται στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή με στόχο να ψηφιστεί ως το τέλος Ιουλίου.

του Δημήτρη Παπανίκου

Προχωρά κανονικά ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών όσον αφορά το νέο καθεστώς στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με έγκυρη πληροφορία της Voria.gr την προσεχή Δευτέρα εισάγεται προς συζήτηση στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής το νομοσχέδιο το οποίο κατατέθηκε την περασμένη εβδομάδα στο Κοινοβούλιο από τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη. Σύμφωνα με τον υπουργό ο στόχος είναι το νομοσχέδιο να ψηφιστεί έως το τέλος Ιουλίου και σε κάθε περίπτωση, πριν από το θερινό κλείσιμο της Βουλής στα μέσα Αυγούστου.

Σύμφωνα με τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες το νομοσχέδιο θα συζητηθεί σε τέσσερις συνεδριάσεις της Επιτροπής, δύο για την πρώτη ανάγνωση και άλλες δύο κατά τις οποίες γίνονται τυχόν διορθώσεις και προσθήκες. Εν συνεχεία θα εισαχθεί στην Ολομέλεια προς συζήτηση και ψήφιση.

Στη δεύτερη συνεδρίαση της Επιτροπής είθισται να γίνεται και η ακρόαση των φορέων οι οποίοι σχετίζονται με το συζητούμενο νομοσχέδιο. Ωστόσο, είναι άγνωστο ποιοι φορείς της Θεσσαλονίκης θα κληθούν προς ακρόαση και εάν σε αυτούς θα περιλαμβάνονται ο ΟΑΣΘ, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, τα Επιμελητήρια, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και φυσικά το συνδικάτο των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ. Υπενθυμίζεται ότι σχεδόν το σύνολο αυτών των φορέων έχει ταχθεί κατά της προωθούμενης κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ, όπως προβλέπει το κατατεθέν νομοσχέδιο.

Η νομική προετοιμασία

Στο μεταξύ η διοίκηση του ΟΑΣΘ προετοιμάζει το νομικό της οπλοστάσιο προκειμένου να αντικρούσει την κρατικοποίηση του Οργανισμού. Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης βρίσκεται σε συνεχείς συζητήσεις με τους νομικούς συμβούλους του Οργανισμού προκειμένου να προετοιμάσουν τα ένδικα μέσα που θα ασκήσουν με πρώτο αυτό των ασφαλιστικών μέτρων. Ανάλογη προετοιμασία γίνεται και από την πλευρά του συνδικάτου των εργαζομένων.
 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ