Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Πώς υποβάλλεται η καταγγελία στον Συμπαραστάτη του Δημότη

Οι δημότες έχουν πλέον τη δυνατότητα να υποβάλλουν σε τέσσερα απλά βήματα τις καταγγελίες τους στον Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης.

Από τη Δευτέρα 27 Ιουλίου παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής καταγγελιών με αποδέκτη τον Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης στο Δήμο Θεσσαλονίκης.

Η πρόσβαση στη συγκεκριμένη υπηρεσία είναι διαθέσιμη ακολουθώντας τον ηλεκτρονικό σύνδεσμο στην ιστοσελίδα του Δήμου.

Οι δημότες έχουν πλέον τη δυνατότητα να υποβάλλουν σε τέσσερα απλά βήματα τις καταγγελίες τους, χωρίς να απαιτείται εγγραφή ή άλλου είδους πιστοποίηση, ενώ θα μπορούν να αποστέλλουν και ένα επισυναπτόμενο αρχείο, σε περίπτωση που το επιθυμούν.

Στη συνέχεια και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ενημερώνονται μέσω του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου για την επιτυχή κατάθεση της καταγγελίας τους, ενώ θα μπορούν να παρακολουθούν όλες τις καταγγελίες που έχουν υποβληθεί, καθώς και τις απαντήσεις που έχουν δοθεί σε κάθε μια από αυτές.