Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Η επόμενη μέρα για το αεροδρόμιο «Μακεδονία»

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τον Φεβρουάριο η Fraport θα επιχειρήσει να ξεκινήσει και να ολοκληρώσει ένα πρώτο face lift στα περιφερειακά αεροδρόμια

Με χρονοδιάγραμμα που προβλέπει παράδοση των αεροδρομίων στο τέλος Ιανουαρίου, δουλεύουν ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Και ο κανόνας ισχύει και για την περίπτωση του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης. Όμως με την διαδικασία να έχει εδω και καιρό εκτροχιαστεί χρονικά -σε σχέση με τους αρχικούς σχεδιασμούς του 2014- τα έργα υποδομών στα περιφερειακά αεροδρόμια, που έχει αναλάβει η γερμανική εταιρεία, δεν θα ξεκινήσουν πριν το φθινόπωρο του 2017. Κι αυτό εξακολουθεί να είναι ένα μεγάλο ζήτημα.

Ωστόσο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τον Φεβρουάριο η Fraport θα επιχειρήσει να ξεκινήσει και να ολοκληρώσει ένα πρώτο face lift (βάψιμο, φωτισμό και ανακαίνιση των χώρων υγιεινής) ώστε να βελτιωθούν άμεσα οι χώροι. Κι αυτή η διαδικασία θα λάβει χώρα και στο «Μακεδονία», όπου κριθεί αναγκαίο.

Στο σημείο αυτό, πάντως, θα πρέπει να τονισθεί ότι η πρόσφατη «περιπέτεια» με τα έργα στο «Μακεδονία», που θα επηρέαζαν τη θερινή σεζόν, αλλά και οι υπόλοιπες εκκρεμότητες του ελληνικού δημοσίου επιβαρύνουν με κόστος την λειτουργία των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σημειώνουν κύκλοι κοντά στις σχετικές διεργασίες.

Ωστόσο, το κακό θα ήταν μεγαλύτερο στην περίπτωση που σημειώνονταν απώλειες πτήσεων το 2017, καθώς μαζί με αυτές τις πτήσεις θα χάνονταν και ταμειακές ροές που έχει προϋπολογίσει ο επενδυτής. Άρα, υπό μια έννοια, όλοι θα μπορούσαν να είναι ευτυχισμένοι...