Skip to main content

ΕΥΑΘ: Εξετάζεται η συμβολική αποζημίωση επαγγελματιών-βιοτεχνών

Η ΕΥΑΘ θα διερευνήσει το ενδεχόμενο συμβολικής αποζημίωσης των επαγγελματιών - βιοτεχνών για την ταλαιπωρία που υπέστησαν κατά τις ημέρες της βλάβης.

Την απόσυρση της μήνυσης κατά παντός υπευθύνου, μετά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από τη διακοπή υδροδότησης λόγω της βλάβης στον αγωγό της Αραβησσού, ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Ζορπίδης, κατά τη σημερινή συνάντηση με τη διοίκηση της ΕΥΑΘ και τον πρόεδρο του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Α. Καπνοπώλη, στα γραφεία της εταιρείας.

Στη συνάντηση με τον πρόεδρο της ΕΥΑΘ, καθηγητή Γιάννη Κρεστενίτη, και τον α’ αντιπρόεδρο, Γιάννη Παπαϊωάννου, συμφωνήθηκε επίσης ότι θα διερευνηθεί από την πλευρά του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας το ενδεχόμενο συμβολικής αποζημίωσης των επαγγελματιών - βιοτεχνών, ως ελάχιστη ανταπόδοση για την ταλαιπωρία που υπέστησαν κατά τις ημέρες της βλάβης, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Ο πρόεδρος του ΒΕΘ επισήμανε την ανάγκη έκπτωσης των λογαριασμών νερού, τουλάχιστον κατά 10%, σε επιχειρήσεις που επλήγησαν από την πολυήμερη διακοπή υδροδότησης. Σύμφωνα με τον κ.Καπνοπώλη, το ΒΕΘ «δέχθηκε σειρά παραπόνων από μέλη του Επιμελητηρίου, τα οποία ζημιώθηκαν από το γεγονός πως η Θεσσαλονίκη ‘στέγνωσε’ για έξι ημέρες».
 
«Δεδομένου πως αυτό που συνέβη σε συναδέλφους, ήταν άδικο και προστέθηκε στη σειρά προβλημάτων που αντιμετωπίζει το επιχειρείν της πόλης, θα πρέπει να εξεταστεί έκπτωση των λογαριασμών νερού τουλάχιστον κατά 10% σε επιχειρήσεις που επλήγησαν από τη διακοπή της υδροδότησης» σημείωσε, συμπληρώνοντας πως «δεδομένης της παλαιότητας του συγκεκριμένου αγωγού, η ΕΥΑΘ θα πρέπει να είναι ανά πάσα στιγμή σε ετοιμότητα για συντήρηση και λήψη όλων των απαιτούμενων μέτρων πρόληψης προκειμένου να μην ξαναζήσουμε αντίστοιχες καταστάσεις με αυτή που βιώσαμε στα τέλη του προηγούμενου μήνα».    

Στη σύσκεψη αποφασίστηκε να υπάρχει στενότερη επαφή μεταξύ της ΕΥΑΘ και των δύο επιμελητηρίων και συστηματική ενημέρωση πάνω σε θέματα ευθύνης της εταιρείας που επηρεάζουν την καθημερινότητα των επαγγελματιών.