Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017
x

ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

Η εφαρμογή παρουσιάζει εντυπωσιακές σφαιρικές απεικονίσεις, εναέριες και επίγειες, προβάλλοντας τα αξιοθέατα με έναν μοναδικό τρόπο.

Νέα, σύγχρονα εργαλεία για την τουριστική της προβολή αποκτά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο του προγράμματος τουριστικής προβολής για το έτος 2017. Πρόκειται για την εφαρμογή “Thessaloniki 360ο Edition για κινητά και tablets”, που δίνει έμφαση στην τρισδιάστατη παρουσίαση των σημαντικότερων σημείων ενδιαφέροντος της Θεσσαλονίκης με τη χρήση σφαιρικών πανοραμικών φωτογραφιών 360 μοιρών.

Η εφαρμογή “Thessaloniki 360ο Edition για κινητά και tablet” παρουσιάζει εντυπωσιακές σφαιρικές απεικονίσεις, εναέριες και επίγειες, που έχουν συντεθεί σε μικρές εικονικές περιηγήσεις, προβάλλοντας τα αξιοθέατα με έναν μοναδικό τρόπο. Για το κάθε σημείο υπάρχει συνοπτική περιγραφή και ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στα κατά τόπους σημεία μέσω δομημένων κατηγοριών ή μέσω αλληλεπιδραστικού χάρτη ή με χρήση της εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας, μέσω της κάμερας της συσκευής του. Παρέχονται επίσης δυνατότητες δρομολόγησης από το σημείο που βρίσκεται ο χρήστης προς τα σημεία ενδιαφέροντος, διαμοίραση υλικού στα κοινωνικά δίκτυα, λήψη μετεωρολογικών προβλέψεων, κ.ά..

Παράλληλα, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας διαθέτει στους επισκέπτες 38.000 χάρτες δύο όψεων με ομοιόμορφο εικαστικά και θεματικά τρόπο για όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Στη μία όψη του εντύπου απεικονίζεται ο χάρτης μίας εκ των επτά Περιφερειακών Ενοτήτων, ενώ στην άλλη όψη εμφανίζεται ο χάρτης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και χρήσιμες πληροφορίες στα ελληνικά και στα αγγλικά, καθώς και φωτογραφίες με τα σημαντικότερα αξιοθέατα της περιοχής.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή από το GooglePlay (για Android) εδώ και το AppStore (για iPhone) εδώ.

«Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας υλοποιούμε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για φέτος με ιδιαίτερο ζήλο και μεράκι και, ήδη στα μισά του έτους, έχουμε ολοκληρώσει και παραλάβει αρκετές από τις δράσεις μας για την τουριστική προβολή της περιοχής μας», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της Π.Κ.Μ. Αλέξανδρος Θάνος.

Και συνέχισε: «Για πρώτη φορά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας παρουσιάζει μια εφαρμογή για κινητά και tablets με φωτογραφίες 360 μοιρών από τα σημαντικότερα αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης, με πληροφορίες στα ελληνικά και στα αγγλικά, αλλά και με τουριστικές διαδρομές μέσα στην πόλη, όπως π.χ. η διαδρομή για τα χαρακτηρισμένα από την UNESCO μνημεία της πόλης. Εντός του έτους θα ακολουθήσει ο διαγωνισμός για μια αντίστοιχη εφαρμογή για όλη την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Παντρεύουμε τις νέες τεχνολογίες με την τουριστική προβολή, ενστερνιζόμενοι τις νέες τάσεις και απαιτήσεις των τουριστών. Οι χάρτες που παραλάβαμε για κάθε Περιφερειακή Ενότητα της Κεντρικής Μακεδονίας είναι ένα εργαλείο που πραγματικά έλειπε για την ολοκληρωμένη τουριστική προβολή της Περιφέρειάς μας, όχι μόνο για τις διάφορες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, τις εκδηλώσεις και τις Β2Β συναντήσεις στο εξωτερικό, όπου συμμετέχουμε, αλλά και για την ενδυνάμωση του εσωτερικού τουρισμού με τις συνέργειες που αναπτύσσουμε με τις άλλες Περιφέρειες.

Ταυτόχρονα έχουμε ήδη προγραμματίσει για το φθινόπωρο δύο fam trips με διαμορφωτές της κοινής γνώμης και επαγγελματίες του τουρισμού από τις αγορές του Ισραήλ, της Γαλλίας και της Ισπανίας.

Επίσης, προγραμματίζουμε για το φθινόπωρο το νέο μας τουριστικό οδηγό, καθώς και το μεγάλο project για την προβολή του Ολύμπου με θεματικά βίντεο, τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας για τις διαδρομές του Ολύμπου και άλλες καινοτόμες δράσεις. Εργαζόμαστε μεθοδικά για την προσέγγιση νέων αγορών που βρίσκονται κοντά μας, αλλά και για τη διατήρηση του μεριδίου μας στις ήδη εδραιωμένες αγορές.

Το μεγάλο στοίχημα για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας την επόμενη τριετία είναι η αξιοποίηση του προγράμματος για την τουριστική προβολή της μέσω του ΕΣΠΑ, που περιλαμβάνει μεγάλες καινοτόμες δράσεις, με έμφαση στις νέες τεχνολογίες και τα νέα δίκτυα συνεργειών με όλους τους ιδιωτικούς φορείς της περιοχής μας που εμπλέκονται με τον τουρισμό».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ