Skip to main content

Θεσσαλονίκη: 20% κάτω οι τιμές σε λαϊκές αγορές την πασχαλινή περίοδο

Αυξημένη και η προσέλευση καταναλωτών, αλλά μειωμένη η κατανάλωση. Προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα της... ανέχειας και οι έμποροι και οι καταναλωτές.

Μειωμένες κατά τουλάχιστον 20% ήταν οι τιμές των προϊόντων σε όλες τις λαϊκές αγορές της Θεσσαλονίκης την περίοδο πριν από το Πάσχα. Σύμφωνα με τους εμπόρους και τους παραγωγούς των λαϊκών αγορών, όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα έγιναν ειδικές χαμηλότερες τιμές για να γεμίσει όσο το δυνατόν περισσότερο το πασχαλινό τραπέζι των καταναλωτών.

Και οι καταναλωτές όμως φαίνεται ότι ανταποκρίθηκαν. Όπως τόνισε στη Voria.gr ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Λαϊκών Αγορών Θεσσαλίας, Μακεδονίας και Θράκης, Άγγελος Δερετζής, «όλες τις ημέρες, ακόμη και το Σάββατο, ειδικά στη Δυτική Θεσσαλονίκη οι λαϊκές είχαν πολύ κόσμο. Εμείς ρίξαμε τις τιμές στα προϊόντα, όσο μπορούσαμε για να βοηθήσουμε με τον τρόπο μας ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες και των φτωχότερων συμπολιτών μας. Περιμέναμε ότι θα είχαμε κόσμο, αλλά η προσέλευση ξεπέρασε κατά περίπου 25% την περσινή, ενώ οι τιμές σε σχέση με την περσινή πασχαλινή περίοδο ήταν μειωμένες κατά τουλάχιστον 20% σε όλα τα προϊόντα. Επίσης, ως Ομοσπονδία προσφέραμε όσο μπορούσαμε στις ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες, ώστε να συμβάλουμε με τον τρόπο μας στην αντιμετώπιση των μεγάλων δυσκολιών των πολιτών, που έχουν άμεσο αντίκτυπο και σε όλους εμάς».

Οι αγορές πάντως των πολιτών, παρά τις καλές τιμές, ήταν περιορισμένες, εκτός από τις τελευταίες δυο ώρες λειτουργίας των λαϊκών (μεταξύ 14.00' και 16.00'), που πλέον οι τιμές των προϊόντων που απέμειναν στους πάγκους έπεφταν κατακόρυφα, προκειμένου να γίνει και το απαραίτητο ξεστοκάρισμα...

Πάντως φέτος, όπως έλεγαν το μεσημέρι του Σαββάτου στη Voria.gr οι πωλητές της λαϊκής στην Ξηροκρήνη, υπήρχε λιγότερη γκρίνια κι από τους ίδιους κι από τους καταναλωτές, «πιθανώς επειδή πλέον όλοι έχουμε συνείδηση της κατάστασης και κουραστήκαμε πια να γκρινιάζουμε. Πρέπει να λειτουργήσουμε σε αυτό το περιβάλλον, με συγκεκριμένα προβλήματα, που διαρκώς διογκώνονται. Όσο αντέξουμε...». Όσο για τους καταναλωτές... στριμωξίδι και διαρκής έρευνα για το φτηνότερο. «Η ανέχεια χτυπάει τους πάντες», όπως είπε ο κ. Βασίλης Παρασίδης.