Skip to main content

Toυριστικές και μεικτές χρήσεις στο διατηρητέο του ΟΛΘ

Η κρουαζιέρα είναι υπόθεση των φορέων της πόλης για τη δημιουργία ενός ελκυστικού προϊόντος. Δηλώσεις του επικεφαλής του ΟΛΘ Σωτήρη Θεοφάνη.

Η ανάπτυξη του τουρισμού κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη είναι υπόθεση όλων των φορέων της πόλης, αλλά η νέα διοίκηση της ΟΛΘ A.E. πρόκειται να συμβάλλει στην κατεύθυνση αυτή,  αξιοποιώντας τις σημαντικές κτηριακές υποδομές του λιμανιού, με την αποκατάσταση και στη συνέχεια αξιοποίηση του διατηρητέου κτηρίου του Παλιού Τελωνείου και όχι μόνο.

Την παραπάνω δήλωση έκανε από το βήμα του Συνεδρίου Τουρισμού των διμερών Επιμελητηρίων, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ A.E. κ. Σωτήρης Θεοφάνης. Με την ευκαιρία αυτή, ο κ. Θεοφάνης ανακοίνωσε και την έλευση στη Θεσσαλονίκη, την ερχόμενη εβδομάδα, των μελών διοίκησης της Terminal Link, καθώς τα μέλη δ.σ. του Γάλλου εταίρου της Κοινοπραξίας των επενδυτών στον ΟΛΘ, θα συνεδριάσουν για πρώτη φορά εκτός έδρας της εταιρείας, τονίζοντας έτσι τη σημασία που αποδίδουν στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Ο επικεφαλής του ΟΛΘ αποκάλυψε ότι στις προθέσεις της νέας διοίκησης είναι, η αξιοποίηση του εμβληματικού κτηρίου του Παλιού Τελωνείου, με μεικτές χρήσεις και πολύμορφες που θα υποστηρίζουν  και τον τουρισμό κρουαζιέρας.

Ο κ. Θεοφάνης μάλιστα ζήτησε από την πόλη και την επιχειρηματική κοινότητα, να μην αντιληφθεί την αξιοποίηση του συγκεκριμένου κτηριακού συγκροτήματος, σαν ανταγωνιστικό ανάπτυγμα καθώς σκοπός είναι η ανάδειξη της πολύ σημαντικής υποδομής που διαθέτει το λιμάνι, στο μη εμπορικό τμήμα του, προς όφελος και για το σύνολο της πόλης.

Στο πλαίσιο αυτής της επιδίωξης θα αξιοποιηθεί και η στενή σχέση λιμανιού - πόλης, όπως ξεκάθαρα αποτυπώνεται στον 1ο προβλήτα, ενώ ένα άυλο μα πολύ ισχυρό χαρακτηριστικό του ΟΛΘ που θα προβληθεί μέσω σειράς ενεργειών, «είναι η εκπληκτική του ιστορικότητα».

Καταλήγοντας ο πρόεδρος και CEO του ΟΛΘ, υποστήριξε ότι δεν θα πρέπει να καλλιεργούμε υπερβολικές προσδοκίες για projects που δεν ανταποκρίνονται στις δυνατότητες της αγοράς, όπως για παράδειγμα η δημιουργία μαρίνας για μέγα yachts.