Πέμπτη 24 Μαΐου 2018
x

THE FRESH SHOW ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η Freskon αποτελεί τον στρατηγικό σύνδεσμο ανάμεσα στις εταιρείες που διακινούν φρέσκα φρούτα και λαχανικά και τις ξένες αγορές.

Tο μεγαλύτερο εμπορικό γεγονός φρούτων και λαχανικών που διεξάγεται στην περιοχή των Βαλκανίων, η έκθεση Freskon, πραγματοποιείται από τις 26-28 Απριλίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης.     

Η Freskon αποτελεί τον στρατηγικό σύνδεσμο ανάμεσα στις εταιρείες που διακινούν φρέσκα φρούτα και λαχανικά και τις ξένες αγορές. Αποτελεί ένα διεθνές σημείο συνάντησης επιχειρήσεων, παραγωγών και εμπόρων μέσα από το οποίο επιτυγχάνεται η ανάπτυξη του εμπορίου και των εξαγωγών, η ανάδειξη των καλύτερων εγχώριων φρούτων και λαχανικών και η διεύρυνση των συνεργασιών μέσα από πρόγραμμα B2B συναντήσεων.     

Φρέσκα φρούτα και λαχανικά, βιολογικά προϊόντα, μηχανήματα, υλικά συσκευασίας και τυποποίησης, εταιρείες μεταφορών και logistics και εργαστήρια ποιοτικού ελέγχου είναι παρόντα ως εκθέτες στην Freskon.     

Οι φετινοί άμεσοι ξένοι εκθέτες προέρχονται από την Ιταλία, Ισπανία, Ντουμπάι, Κύπρο, Βουλγαρία, Αίγυπτο, Ινδία, Μαρόκο, Ισραήλ και ΠΓΔΜ.     

Οι ξένοι εκθέτες μαζί με τις εγχώριες εκθεσιακές συμμετοχές, που καλύπτουν όλο το φάσμα της παραγωγής και εμπορίας φρούτων και λαχανικών, θα συναντηθούν με τουλάχιστον 150 προσκεκλημένους ξένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από 30 χώρες.     

Στην Freskon του 2018 και στο επίπεδο των παράλληλων εκδηλώσεων της ξεχωρίζει το διεθνές συνέδριο για το σταφύλι, που θα διεξαχθεί στις 26 Απριλίου, με τη συμμετοχή καταξιωμένων ομιλητών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.     

Στο συνέδριο για το σταφύλι θα παρουσιαστούν όλες οι νεότερες εξελίξεις που αφορούν στα θέματα της καλλιέργειας και της μετασυλλεκτικής συμπεριφοράς του σταφυλιού.     

Ακόμη, στην ενότητα για το Digital Farming θα γίνει εκτενής αναφορά στις τεχνολογικές εξελίξεις, που επηρεάζουν την καλλιέργεια του, ενώ θα ανακοινωθούν και όλες οι νέες ποικιλίες σταφυλιού, που υφίστανται σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο.     

Εκτός από το συνέδριο, στο πλαίσιο της Freskon υλοποιείται και το FreshCon Market (σε συνεργασία με το περιοδικό Φρουτονέα), δηλαδή B2B συναντήσεις μόνο των εκθετών με τις μεγαλύτερες αλυσίδες super market των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.     

Από την Ελλάδα συμμετέχουν οι αλυσίδες Μασούτης, Κρητικός, Metro, Χαλκιαδάκης και Discount Markt, από την Βουλγαρία τα λιανεμπορικά δίκτυα Fantastico και Τ-Market, από την Ουκρανία τα σούπερ μάρκετ ATB Market, Brusnichka, Tavria V και Velyka Kyshenya, από την Ρουμανία η Mega Image και από την Λευκορωσία η Dionis.     

Ακόμη, στο FreshCon Market θα συμμετάσχει και η κεντρική μονάδα αγοράς φρέσκων φρούτων και λαχανικών του ομίλου Metro, που εδρεύει στη Βαλένθια της Ισπανίας και εξυπηρετεί 18 χώρες στην Ευρώπη και την Ασία.     

Η έκθεση πλαισιώνεται και από πρόγραμμα εκδηλώσεων, στις οποίες περιλαμβάνονται παρουσιάσεις καινοτόμων προϊόντων, ομιλίες κλπ.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ