Skip to main content

Τελωνειακοί Μακεδονίας: Η αλήθεια για την απεργία στην Πύλη 16 του ΟΛΘ

Όπως αναφέρουν, κατά τη διάρκεια της απεργίας στην Πύλη 16 του Α΄ Τελωνείου Θεσσαλονίκηςπαρουσιάζεται η μεγαλύτερη εμπορευματική διακίνηση εντός του 2

Αιχμές για την κοινή ανακοίνωση οκτώ παραγωγικών φορέων της Θεσσαλονίκης και της Βορείου Ελλάδος για την απεργία στην Πύλη 16 του ΟΛΘ, αφήνει η Ένωση Τελωνειακών Υπαλλήλων Μακεδονίας, κάνοντας λόγο για «γενικούς, αστήρικτους και χωρίς αποδείξεις ισχυρισμούς και κατηγορίες».

Όπως αναφέρουν, η πραγματική εικόνα μόνο με αριθμητικά στοιχεία τεκμηριώνεται, προσθέτοντας ότι κατά τη διάρκεια της απεργίας παρουσιάζεται η μεγαλύτερη εμπορευματική διακίνηση εντός του 2017. 

Παράλληλα, καλούν τους «άμεσα εμπλεκομένους φορείς να ενημερωθούν για την πραγματικά υφιστάμενη κατάσταση του Λιμένα της Θεσσαλονίκης».

Η ανακοίνωση της Ένωσης Τελωνειακών Υπαλλήλων Μακεδονίας:

Με αφορμή την κοινή ανακοίνωση οκτώ παραγωγικών φορέων της Θεσσαλονίκης και της Βορείου Ελλάδος, σε σχέση με την συνεχιζόμενη απεργία στην Πύλη 16 του Α΄ Τελωνείου Θεσσαλονίκης κατά την νυχτερινή βάρδια, τονίζουμε, ότι έχουμε αναλύσει εκτενώς όλες τις παραμέτρους της συγκεκριμένης κινητοποίησης με αδιαμφισβήτητα στοιχεία στην από 30-11-2017 ανακοίνωσή μας. Προτείνουμε σε όποιον ενδιαφέρεται να λάβει γνώση της πραγματικής εικόνας σε σχέση με την εν λόγω κινητοποίηση και όλες τις προεκτάσεις της, να ανατρέξει στην συγκεκριμένη ανακοίνωση, στην οποία παρατίθενται ανεπίδεκτα αμφισβήτησης αριθμητικά στοιχεία.

Στην κοινή ανακοίνωση των παραγωγικών φορέων δεν αμφισβητήθηκε κανένα από τα δεδομένα που παραθέσαμε, παρά μόνο εκτέθηκαν γενικοί, αστήρικτοι και χωρίς αποδείξεις ισχυρισμοί και κατηγορίες. Αναρωτιόμαστε, εάν οι εκπρόσωποι των παραγωγικών δυνάμεων της πόλης δεν μπορούν ή απλώς δεν επιθυμούν να κατανοήσουν «τα πολυσύνθετα» όπως τα χαρακτηρίζουν αριθμητικά στοιχεία. Δυστυχώς ή ευτυχώς, η πραγματική εικόνα μόνο με αριθμητικά στοιχεία τεκμηριώνεται και όχι με γενικές τοποθετήσεις διαμαρτυρίας και αστήρικτες κατηγορίες. Πολύ περισσότερο όταν τα συγκεκριμένα αριθμητικά στοιχεία προέρχονται από τρίτους ανεξάρτητους φορείς (Ο.Λ.Θ. Α.Ε.).

Ενδεικτικά αναφέρουμε πως είναι τουλάχιστον άστοχο, αν όχι περίεργο, να αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωση των φορέων, ότι η συγκεκριμένη κινητοποίηση «έχει σαν αποτέλεσμα τον καταποντισμό του λιμένος Θεσσαλονίκης και της οικονομίας της πόλης», όταν κατά τη διάρκεια της απεργίας παρουσιάζεται η μεγαλύτερη εμπορευματική διακίνηση εντός του 2017.

Είναι ακατανόητο για εμάς το γεγονός ότι, ενώ έχουμε αναφέρει επανειλημμένως πως είμαστε ανοιχτοί στον διάλογο, κανείς από τους άμεσα εμπλεκομένους που παρουσιάζονται ως «θιγόμενοι», δεν έχει εκφράσει ενδιαφέρον να συναντηθεί μαζί μας. Επαναλαμβάνουμε και πάλι την πρότασή μας για συνάντηση μαζί τους, προκειμένου να εκθέσουμε όλοι τις απόψεις μας και είμαστε πρόθυμοι να επανεξετάσουμε τη στάση μας, αν δεν έχουμε εκτιμήσει κάτι σωστά.

Καλούμε τους άμεσα εμπλεκομένους φορείς, να ενημερωθούν για την πραγματικά υφιστάμενη κατάσταση του Λιμένα της Θεσσαλονίκης, έτσι ώστε να μην παρασύρονται και να μην συντάσσονται με εκφραστές συμφερόντων, που επί χρόνια δραστηριοποιούνται στον χώρο του Λιμένα εκμεταλλευόμενοι αδυναμίες κυρίως της Ο.Λ.Θ. Α.Ε..

Οι Τελωνειακοί υπάλληλοι, λειτουργώντας με ευαισθησία για τις ανάγκες της κοινωνίας και τη διασφάλιση των δημοσιονομικών συμφερόντων της χώρας, είναι ταγμένοι στην εξυπηρέτηση του πολίτη, του κοινωνικού συνόλου και του υγιούς εμπορίου. Η συγκεκριμένη κινητοποίηση, ενδεχομένως, πλήττει κάποια απ’ τα προαναφερθέντα συμφέροντα, αλλά είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την τήρηση της νομιμότητας και τη διασφάλιση των συμφερόντων του Δημοσίου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τέλος, σημειώνουμε ότι δεν είναι στόχος μας η ανταλλαγή έγγραφων, καταγγελιών και διαμαρτυριών μεταξύ μας, καθώς όλοι παλεύουμε σε αλληλοεξαρτώμενες θέσεις εργασίας και εμείς ρητά έχουμε εκφράσει ότι επιθυμούμε τη συνεργασία, όμως το ύφος της επιστολής επιβάλλει την απάντησή μας, ώστε η σιωπή να μην εκληφθεί ως αποδοχή των θέσεών σας.