Τρίτη 30 Μαΐου 2017
x

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Το ταξίδι του Οδυσσέα στην Ιθάκη που μπέρδεψε ο πρωθυπουργός και οι προθέσεις του υπουργείου α-Παιδείας για το μάθημα της ιστορίας στη Δ' Δημοτικού.

Ο ΣΥΡΙΖΑ στήριζε την… στρατηγική του στην επικράτηση των αντι-ευρωπαίων Βίλντερς της Ολλανδίας και Λεπέν της Γαλλίας. Σου λέει, θα κάνουν μπάχαλο την Ευρώπη, οπότε θα βολευτούν και οι ημέτεροι αριστερο-ατλαντιστές που κυβερνούν. Χάλασε η μαγιά, και ο Τσίπρας συγχαίρει τον νεοφιλελεύθερο Μακρόν, τον άνθρωπο των τραπεζών (της αυτής ιδεολογικής προσέγγισης με τον Μητσοτάκη, τον οποίο όμως βρίζει).

Έμεινε τώρα ο Σουλτς, τον οποίο ως σοσιαλδημοκράτη απεχθανόταν ο πρωθυπουργός -όπως και τον Ολάντ-, μέχρι που χάθηκαν και οι Podemos της Ισπανίας και ο Μελανσόν της Γαλλίας, ο οποίος μάλιστα ειρωνεύτηκε και τον Τσίπρα. Αυτές οι μεταμορφώσεις πριν από δυο χρόνια με εξέπλησσαν. Τώρα, τις συνήθισα. Λέω απλώς ότι είναι συριζαίικες, και όλοι καταλαβαίνουν.

[Τέτοια προπαγάνδα όμως από την… αριστερή ΕΡΤ υπέρ της Λεπέν, έτσι και την έκανε αστική κυβέρνηση, θα σηκώνονταν κεραμίδια].

Ειλικρινά λυπάμαι, και δεν κάνω πλάκα, από την έλλειψη κλασικής παιδείας των αριστεριστών. Είπε ο πρωθυπουργός μας στην Κέρκυρα, να κλείσουμε τ’ αυτιά μας στις Σειρήνες, όπως ο Οδυσσέας. Έλα μου ντε, που ο Οδυσσέας δεν έκλεισε τ’ αυτιά, αλλά μόνο οι σύντροφοί του, κι αυτός ήταν δεμένος στο κατάρτι για να ακούει…

Είπε επίσης, αναφερόμενος στο ταξίδι του Οδυσσέα στην Ιθάκη, ότι έτσι κι εμείς θα περάσουμε από τις Συμπληγάδες πέτρες. Έλα μου ντε, που δεν πέρασε ο Οδυσσέας από τις Συμπληγάδες πέτρες αλλά ο Ιάσων στην αργοναυτική εκστρατεία… Το κακό είναι ότι είναι αργά για μόρφωση. Ο Πλάτων μάλιστα είχε πει «φοβού τους οψιμαθείς γέροντες» [κι εκείνα τα χρόνια, ο σαραντάρης ήταν γέρος].

Εγώ τον δικαιολογώ. Όλη μέρα στις καταλήψεις, πορείες, ομφαλοσκόπηση, πού να μείνει χρόνος για πέντε κολυβογράμματα.

Και βέβαια, το υπουργείο α-Παιδείας φροντίζει να εξαλείψει πλήρως την ελληνική παιδεία, ό,τι απόμεινε δηλαδή. Στην Δ΄ Δημοτικού μέχρι και σήμερα οι μαθητές διδάσκονται από την αρχαία ελληνική Ιστορία, άνοδο της Ρώμης, Γεωμετρική Εποχή, Περσικούς Πολέμους, τον Χρυσό Αιώνα του Περικλή, τον Μέγα Αλέξανδρο.

Τι προτείνεται στη Δ' Δημοτικού: Στη θέση τους να μπει η διδασκαλία της οικογενειακής, προφορικής, τοπικής ιστορίας που συνδέεται με το άμεσο οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον των μαθητών. Για κάθε συνοικία, δηλαδή, θα υπάρχει και άλλη ιστορία. Οπότε στην ουσία, το μάθημα ιστορίας καταργείται. Έτσι θα γίνουμε Σοβιετικοί πολίτες, το όνειρο του Λένιν.

Είναι κρίμα, που εύπιστοι πολίτες πέφτουν εύκολα θύματα των επιτήδειων, που έχουν ιδιοτελείς λόγους για να δρουν - ακόμη και για κοινωνική προβολή τους. Αφού οικολογούντες [άλλο πράγμα είναι οι οικολόγοι, που βρίσκονται διάχυτοι παντού] έχουν απαγορεύσει επενδύσεις, ή κλείσει επιχειρήσεις, τώρα τα έβαλαν και με τα ενεργειακά.

Το νέο παραμυθάκι που διακινείται πλέον και σε επίπεδο αξιωματούχων, τοπικών και μη, είναι ότι θα σημειωθεί έξαρση των σεισμικών δονήσεων ως αποτέλεσμα της αξιοποίησης των ενεργειακών αποθεμάτων, το οποίο με τη σειρά του θα πλήξει τον τουρισμό, είτε διότι οι τουρίστες θα δουν μπροστά τους πλατφόρμες εξόρυξης και θα λακίσουν, είτε διότι υπάρχει περίπτωση να γίνει ατύχημα και να μολυνθεί κάποια περιοχή. [να μου επιτραπεί να ασχημονήσω υπενθυμίζοντας μια παροιμία: «πότε ο Γιάννης δεν μπορεί πότε ο κώλος του πονεί»].




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ