Skip to main content

Σύντομα και στη Θεσσαλονίκη διοίκηση της Αττικό Μετρό

Με καθυστέρηση περίπου ενός έτους φαίνεται τελικώς ότι θα γίνει πράξη η δέσμευση της πολιτείας για τη σύσταση στη Θεσσαλονίκη αυτόνομου διοικητικού τμήματος της Αττικό Μετρό.
Με καθυστέρηση περίπου ενός έτους φαίνεται τελικώς ότι θα γίνει πράξη η δέσμευση της πολιτείας για τη σύσταση στη Θεσσαλονίκη αυτόνομου διοικητικού τμήματος της Αττικό Μετρό, που θα αποφασίζει και θα δίνει λύσεις, με ταχύτητα, στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το μεγάλο έργο υποδομής της πόλης.

Όπως υποστήριξε σήμερα το πρωί ο Γιάννης Μαγκριώτης, το αίτημα των τοπικών φορέων για την εγκατάσταση μιας ευέλικτης διοικητικής αρχής στην πόλη, η οποία θα είναι σε θέση να ξεμπλοκάρει τα έργα στο μετρό, αναμένεται να ικανοποιηθεί σύντομα. «Θα το παλέψουμε να έρθει (σ. σ. το τμήμα) έως το τέλος του χρόνου. Η πολιτική απόφαση έχει ληφθεί και απομένει να ξεπεραστούν και τα γραφειοκρατικά εμπόδια», επεσήμανε ο υφυπουργός σε συνάντηση ενημερωτικού χαρακτήρα που διοργανώθηκε στην Εγνατία Οδό, παρουσία του υποψήφιου δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γ. Μπουτάρη και εκπροσώπων υπηρεσιών που υπάγονται στο υπουργείο.

Θυμίζουμε, ωστόσο, πως ανάλογες διαβεβαιώσεις διδόταν σε φορείς της πόλης και εμπόρους περιοχών που έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα από τα έργα του μετρό, και πριν από περίπου ένα χρόνο, για το τέλος (τότε) του 2009, χωρίς, όμως, μέχρι τώρα να έχουν υλοποιηθεί.

Στην ίδια συνάντηση ο κ. Μαγκριώτης χαρακτήρισε το μετρό ως ένα έργο κακοσχεδιασμένο, κακομελετημένο κι αιχμάλωτο των προβλημάτων του αλλά, παρόλα αυτά, ξεκαθάρισε ότι «είναι προτεραιότητά μας». Έκανε σαφές, όμως, ότι τα χρονοδιαγράμματα που είχαν ανακοινωθεί από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, περί ολοκλήρωσης του έργου στο τέλος του 2012 δεν είναι δυνατό να τηρηθούν, από τη στιγμή που «για τις εργασίες της στο σταθμού Αγίας Σοφίας, η αρχαιολογική υπηρεσία δίνει χρόνο ολοκλήρωσης στο τέλος του 2013…».

Όσον αφορά στο σταθμό του Παπάφη, ο υφυπουργός Υποδομών επεσήμανε ότι «έχουν χάσει όλες τις δίκες κι απομένει μια εκκρεμότητα στο ΣτΕ στην προσφυγή που έγινε για τα 13 δένδρα που κόπηκαν», αλλά παραδέχθηκε ότι «η ζημιά έγινε, διότι ο σταθμός αυτός ναι μεν θα κατασκευαστεί, αλλά με καθυστέρηση και μεγαλύτερο κόστος, αφού οι εργασίες θα γίνουν μετά τη διάτρηση της σήραγγας στο σημείο».