Skip to main content

Σιμόπουλος: Τρύπα Μπουτάρη στη Βενιζέλου, έρχεται έμφραγμα στο κέντρο

Ο πρώην γενικός γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών κάνει λόγο για κυβερνητική αναποτελεσματικότητα και προσωπικές εμμονές του δημάρχου Θεσσαλονίκης.

Τα πυρά του κατά της κυβέρνησης αλλά και του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, για το θέμα του Μετρό και του σταθμού Βενιζέλου, εξαπέλυσε ο πρώην γενικός γραμματέας Υποδομών Στράτος Σιμόπουλος.

Με ανάρτησή του στο facebook κάνει λόγο για κυβερνητική αναποτελεσματικότητα και προσωπικές εμμονές του κ. Μπουτάρη, οι οποίες κοστίζουν ακριβά στην πόλη.

Όπως σημειώνει οι κυκλοφοριακές αλλαγές στην οδό Βενιζέλου, θα προκαλέσουν κυκλοφοριακό έμφραγμα. Εκτιμά παράλληλα ότι το οικονομικό κόστος διαχείρισης της «τρύπας Μπουτάρη» μπορεί να υπερβεί και τα 80 εκατ. Ευρώ.

Μάλιστα, κάτω από την ανάρτηση του κ. Σιμόπουλου ακολούθησε διαδικτυακός διάλογος με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Γιάννη Μυλόπουλο, ο οποίος κάλεσε τον πρώην γενικό στο γραφείο του για «υπεύθυνη ενημέρωση» γύρω από τις εξελίξεις στον σταθμό Βενιζέλου, με τον κ. Σιμόπουλο να απευθύνει με τη σειρά του κάλεσμα στον κ. Μυλόπουλο για «φιλικό ντιμπέιτ».

Αναλυτικά η τοποθέτηση του κ. Σιμόπουλου:

ΣΤΑΘΜΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ. Η "ΤΡΥΠΑ" ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ. Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ.

Η κυβερνητική αναποτελεσματικότητα και οι προσωπικές εμμονές του κ. Μπουτάρη και μίας ομάδος αρχαιολόγων κοστίζουν πλέον πολύ ακριβά στην πόλη. Η σχεδιαζόμενη μονοδρόμηση για ένα χρόνο τμήματος της Εγνατίας και το κλείσιμο της Βενιζέλου στο ύψος της Εγνατίας για πολλά χρόνια, θα προκαλέσουν κυκλοφοριακό έμφραγμα στο κέντρο της πόλης, απίστευτη ταλαιπωρία στους πολίτες και συνέχιση της εμπορικής απαξίωσης της περιοχής.

Την ίδια στιγμή, ακόμη δεν έχει υπογραφεί η σύμβαση για τα επιπρόσθετα έργα στο σταθμό Βενιζέλου, η αρχαιολογική σκαπάνη μπορεί να αναδείξει και άλλα ευρήματα και το οικονομικό κόστος διαχείρισης της «τρύπας Μπουτάρη» μπορεί να υπερβεί και τα 80 εκατ. Ευρώ.

Από την άλλη η κυβέρνηση πανηγυρίζει που θα παραδώσει το 2022 ένα κολοβό Μετρό μέχρι το Συντριβάνι, ενώ Κύριος οίδε πότε θα μπορέσει να παραδοθεί το τμήμα της γραμμής από το Συντριβάνι μέχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό. Η λύση για να αποφευχθεί αυτή η άνευ προηγουμένου αναστάτωση υπήρχε και ήταν η προσωρινή απόσπαση των αρχαιοτήτων και στη συνέχεια η επανατοποθέτηση του 87% ,στο σημείο που βρέθηκαν, όπως από το 2013 τονίζω σε κάθε ευκαιρία.

Όμως η λανθασμένη απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου τον Σεπτέμβριο του 2015 και η τεράστια χρονική καθυστέρηση των τελευταίων 2,5 ετών, που την χρεώνεται η κυβέρνηση και ο κ. Μπουτάρης, οδηγούν το κέντρο της Θεσσαλονίκης σε ένα τραγικό αδιέξοδο