Skip to main content

Στον «οδοντικό τουρισμό» εστιάζει η Βουλγαρία

Με αστραφτερό χαμόγελο και στρατηγική για την περαιτέρω ανάπτυξη του λεγόμενου «οδοντικού τουρισμού», η Βουλγαρία, προσελκύει το 3%, παγκοσμίως, των τουριστών που συνδυάζουν τις διακοπές τους με οδοντ
Με αστραφτερό… χαμόγελο και στρατηγική για την περαιτέρω ανάπτυξη του λεγόμενου «οδοντικού τουρισμού», η Βουλγαρία, που προσελκύει το 3%, παγκοσμίως, των τουριστών που συνδυάζουν τις διακοπές τους με …οδοντιατρικές εργασίες, επικεντρώνει την προσοχή της και στην αγορά της Ασίας, σύμφωνα με όσα προκύπτουν από τη συνέντευξη που παραχώρησε ο επικεφαλής της Ένωσης Οδοντικού Τουρισμού, Βέντσισλαβ Στόεφ, στο κινέζικο πρακτορείο ειδήσεων «Xinjua».

Ο κ. Στόεφ τόνισε πως τα μέλη της Ένωσης είχαν συναντήσεις με εκπροσώπους του βουλγαρικού Κοινοβουλίου, από τις οποίες διαμορφώθηκε το πλαίσιο της πολιτικής για την ανάπτυξη του «οδοντικού τουρισμού» σε όλη τη χώρα.

Πλέον, σημείωσε ο κ. Στόεφ, το «στοίχημα» της Ένωσης είναι όλο και περισσότεροι οδοντίατροι να συμμετέχουν σ΄ αυτό το «εγχείρημα». Σύμφωνα με τον ίδιο, τουλάχιστον 7.800 οδοντίατροι σε όλη τη Βουλγαρία διαθέτουν δικά τους ιατρεία, με τον πλέον σύγχρονο εξοπλισμό και είναι σε θέση να προσφέρουν υψηλής ποιότητας και επιπέδου οδοντιατρικές εργασίες.

Ο κ. Στόεφ επεσήμανε πως στη Βουλγαρία αναπτύσσονται δύο «μορφές» του λεγόμενου «οδοντικού τουρισμού». Η πρώτη περιλαμβάνει την άφιξη ξένων επισκεπτών, στους οποίους παρέχονται, μόνο, οδοντιατρικές θεραπείες, σε χαμηλότερες τιμές, σε σχέση με τη χώρα προέλευσής τους, αλλά υψηλής ποιότητας. Η δεύτερη μορφή είναι αυτή που σταδιακά αυξάνεται και η οποία περιλαμβάνει το συνδυασμό των διακοπών των ξένων επισκεπτών με τις οδοντιατρικές θεραπείες.

Τουριστικά γραφεία του εξωτερικού αναλαμβάνουν τη διοργάνωση εκδρομών, με μοναδικό στόχο τον οδοντικό τουρισμό, υπογράμμισε ο κ. Στόεφ και πρόσθεσε πως επισκέπτες από τη Γερμανία και την Ιταλία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, έχουν, ήδη, επισκεφθεί τη Βουλγαρία με τέτοια τουριστικά «πακέτα».

Η παγκόσμια οικονομική κρίση, σημείωσε ο κ. Στόεφ, δίνει τη δυνατότητα στη Βουλγαρία να αναπτύξει τον «οδοντικό τουρισμό», διότι η κρίση αύξησε τη ζήτηση για χαμηλότερες τιμές, τις οποίες οι επισκέπτες μπορούν να βρουν στη Βουλγαρία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ