Skip to main content

Στην κυκλοφορία για το Πάσχα η κεντρική οδός Θεσσαλονίκης- Κασσάνδρας

Σε κυκλοφορία δίνεται από το μεσημέρι της Μ.Πέμπτης, μέχρι τη Δευτέρα του Πάσχα η κεντρική οδός Θεσσαλονίκης- Κασσάνδρας,(τμήμα Ν. Φώκαια – Αθυτος), σύμφωνα με τη γ.γ της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδον
Σε κυκλοφορία δίνεται από το μεσημέρι της Μ.Πέμπτης, μέχρι τη Δευτέρα του Πάσχα η κεντρική οδός Θεσσαλονίκης- Κασσάνδρας, στο ύψος του Βόθωνα (τμήμα Ν. Φώκαια – Αθυτος), όπου σημειώθηκαν κατολισθήσεις, σύμφωνα με την γ.γ της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Μαρία Λιονή.

Όπως δήλωσε η κα Λιονή μετά τη συνάντηση που είχε σήμερα με τον υφυπουργό Υποδομών, Γιάννη Μαγκριώτη και τον γ.γ Υποδομών, Γιάννη Οικονομίδη, «θα ανοίξει το ρεύμα κυκλοφορίας προς τη Θεσσαλονίκη (λωρίδα προς τη θάλασσα), μακριά από το βραχώδες που καθαρίστηκε πολύ καλά, για τη διευκόλυνση εκδρομέων κυρίως στην επιστροφή», ενώ επανέλαβε τη δέσμευση ότι το έργο αποκατάστασης του οδοστρώματος θα ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Μαΐου.


Επιταχύνεται η κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης

Αναφερόμενος στη κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Μαγκριώτης τόνισε πως η νέα διοίκηση επιταχύνει τις διαδικασίες κατασκευής, ενώ στόχος είναι «να κερδίσουμε το μεγαλύτερο μέρος του χαμένου χρόνου της προηγούμενης περιόδου και θα το πετύχουμε».

Παράλληλα, αναγνώρισε ότι ένα τόσο μεγάλο έργο όπως το Μετρό δημιουργεί προβλήματα στην πόλη, ωστόσο εξέφρασε την πεποίθηση του πως «μετά την λειτουργία του θα υπάρξει λύτρωση για τις περιοχές που πλήττονται από τα έργα και φυσικά η εμπορικότητά τους θα ανέβει κατακόρυφα».


Απορρόφηση κονδυλίων για την Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης το ταχύτερο δυνατόν

Θέλουμε να κερδίζουμε χρόνο και  να απορροφήσουμε πόρους, καθώς η Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης θα κοστίσει περίπου 2 δισ. ευρώ και οι πόροι αυτοί δεν είναι διασφαλισμένοι στην Τέταρτη Προγραμματική Περίοδο», τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών, ενώ συμπλήρωσε: «Θέλουμε να τρέξουμε και να αρχίσει η απορρόφηση όσο πιο γρήγορα γίνεται».

Τους επόμενους μήνες θα πραγματοποιηθεί η δημοπράτηση του πρώτου τμήματος (από το ΤΙΤΑΝ μέχρι τα Κωνσταντινουπολίτικα), επανέλαβε ο κ. Μαγκριώτης και δεσμεύτηκε ότι η δημοπράτηση του δεύτερου τμήματος θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2011, μόλις οριστικοποιηθούν η χάραξη και οι μελέτες.


Οδική ασφάλεια και αντιπλημμυρικά έργα προτεραιότητα του υπουργείου Υποδομών

«Δώσαμε προτεραιότητα στα θέματα οδικών αξόνων και οδικής ασφάλειας, ειδικά στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, που έχει πάρα πολλά κυκλοφοριακά φορτία και προβλήματα», υπογράμμισε ο κ. Μαγκριώτης, εξαγγέλλοντας πως τις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη για το συγκεκριμένο θέμα.

Σχετικά με τα έργα αντιπλημμυρικής προστασίας, δήλωσε ότι «θα διατεθούν αρκετά κονδύλια από το ΕΣΠΑ και εθνικούς πόρους και χρηματοδοτούμε όλες τις αναγκαίες μελέτες. Τις επόμενες μέρες θα παρουσιαστεί συνολικά το πρόγραμμα για την αντιπλημμυρική προστασία της Θεσσαλονίκης, ένα ζήτημα ζωτικής σημασίας, αλλά και για την κατασκευή συμπληρωματικού αποχετευτικού δικτύου όπως και υποδομών υποστήριξης της ύδρευσης της Θεσσαλονίκης».

Παράλληλα υπογράμμισε πως χρηματοδοτείται και δημοπρατείται η μελέτη που ολοκλήρωσε ο ΟΡΘ για την περιφερειακή τάφρο της πόλης, «ένα πολύ σημαντικό έργο και για την αντιπλημμυρική προστασία της Θεσσαλονίκης, αφού διαπερνά όλο τον ανατολικό άξονα της πόλης και η ανάπλασή της θα δώσει ζώνες πρασίνου, αναψυχής και πολιτισμού, σε ένα μεγάλο μέρος του πολεοδομικού συγκροτήματος».

Τέλος ανακοίνωσε πως τις επόμενες μέρες θα γίνει προετοιμασία αρμοδίων υπηρεσιών για θέματα σχολικής στέγης ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, «όπου οι ανάγκες είναι πάρα πολύ μεγάλες και δυστυχώς δεν υπάρχει μελετητική ωριμότητα».