Skip to main content

Ταλαιπωρία για επιβάτες της Ryanair- Έρχονται Θεσσαλονίκη με λεωφορεία

Σε μεγάλη ταλαιπωρία υποβλήθηκαν οι επιβάτες της πτήσης που ξεκίνησε σήμερα το απόγευμα από το αεροδρόμιο Σαρλερουά με προορισμό το «Μακεδονία».

Σε μεγάλη ταλαιπωρία υποβλήθηκαν οι επιβάτες της Ryanair που πετούσαν με την πτήση με κωδικό FR6446 από το αεροδρόμιο Σαρλερουά των Βρυξελλών με προορισμό τη Θεσσαλονίκη.

Οι περίπου 170 επιβάτες, που ξεκίνησαν το ταξίδι τους στις 15.50 (ώρα Βρυξελλών) κατέληξαν στην Αθήνα αντί της Θεσαλονίκης, καθώς το αεροπλάνο δεν μπόρεσε να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» λόγω της έντονης βροχής που ξέσπασε.

Αρχικά δόθηκε εντολή το αεροπλάνο να μεταβεί στον αερολιμένα Χανίων, όμως τελικά το «Ελευθέριος Βενιζέλος» έδωσε άδεια προσγείωσης.

Όσοι επιβάτες το επιθυμούν, θα μεταφερθούν απόψε με λεωφορείο που μίσθωσε η αεροπορική εταιρεία από την πρωτεύουσα στη Θεσσαλονίκη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πτήση ξεκίνησε με μισή ώρα καθυστέρηση από το αεροδρόμιο των Βρυξελλών λόγω βλάβης του αεροσκάφους, ενώ τελικά δόθηκε άλλο αεροσκάφος για να εκτελέσει το δρομολόγιο.

«Δεν υπήρχε καμία ενημέρωση για όλη την ταλαιπωρία, καθυστέρησαν πολύ να μας πουν τι θα γίνει, αφού αποβιβαστήκαμε στην Αθήνα. Ζητήσαμε να μας μεταφέρουν αεροπορικώς στην Θεσσαλονίκη έστω και τώρα αλλά αρνήθηκαν και μας είπαν ότι πρέπει να περιμένουμε μέχρι να βρεθεί πτήση με άδειες θέσεις. Ευτυχώς ο πιλότος χειρίστηκε καλά τις αναταράξεις», δήλωσε στη Voria.gr η Σοφία Ελανίδου, επιβάτιδα στην πτήση.

Μάλιστα, ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και άτομα μεγάλης ηλικίας που αντιμετώπιζαν κινητικά προβλήματα.

Σε κάθε επιβάτη δόθηκε κουπόνι αξίας 10 ευρώ για να αγοράσουν φαγητό από το αεροδρόμιο, πριν επιβιβαστούν στο λεωφορείο.

Η Ryanair ζήτησε συγγνώμη για την περιπέτεια αυτή, αποστέλλοντας το παρακάτω email στους επιβάτες της πτήσης:

«Ζητούμε συγγνώμη για την εκτροπή της πτήσης σας FR6446, από Brussels προς Thessaloniki στο Athens Airport στις 01-03-2017.

Δεσμευόμαστε να παρέχουμε έγκαιρες υπηρεσίες σε όλους τους επιβάτες, ωστόσο υπάρχουν κατ' εξαίρεση καταστάσεις εκτός του ελέγχου μας που επηρεάζουν την εκτέλεση των πτήσεών μας

Η ευημερία των επιβατών είναι σημαντική για εμάς και προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε την ταλαιπωρία που προκαλείται από τη διατάραξη των πτήσεων, τηρώντας παράλληλα τον Κανονισμό 261/2004 της ΕΕ. τον Κανονισμό 261/2004 της ΕΕ.

Ζητούμε συγγνώμη και πάλι για την καθυστέρηση της πτήσης σας.

Με εκτίμηση

Εξυπηρέτηση πελατών της Ryanair».