Skip to main content

Σταθερά αντίθετοι στην παραχώρηση της Εγνατίας Οδού οι εργαζόμενοι

Τα έσοδα (από την Εγνατία) για 35 έτη προσεγγίζουν τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ και τα κέρδη τα 5 δισ. ευρώ, αναφέρουν χαρακτηριστικά οι εργαζόμενοι.

Σταθερά αντίθετοι στον σχεδιασμό παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού δηλώνουν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι με αφορμή την πρόσφατα δημοσιευθείσα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την οδό, υπενθυμίζουν: «Με συντηρητικές παραδοχές και διατήρηση των διοδίων σε επίπεδα χαμηλότερα των άλλων αυτοκινητόδρομων, τα έσοδα (από την Εγνατία) για 35 έτη προσεγγίζουν τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ και τα κέρδη τα 5 δισ. ευρώ (...) Επ' αυτής της αξίας θα κριθεί το όφελος του δημοσίου από οποιοδήποτε σχεδιασμό».

«Ο διακηρυγμένος στόχος του ΤΑΙΠΕΔ είναι "με γνώμονα τη διαφάνεια και το δημόσιο συμφέρον, να διαμορφώνει τους καλύτερους δυνατούς όρους, που θα συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση των ωφελειών για το ελληνικό δημόσιο". Αναφορικά με την Εγνατία Οδό, με τα τρέχοντα δεδομένα, προκύπτει ακριβώς το αντίθετο» υποστηρίζει σε σημερινό ψήφισμά του ο Σύλλογος Εργαζομένων στην εταιρεία (ΣΕΤΕΟ), όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Όπως αναφέρεται στο ψήφισμα, «η αδυναμία σχεδιασμού ακόμα και των βασικών όρων της σύμβασης, καταδεικνύει ακριβώς αυτό που επικαλούνται τόσο οι εργαζόμενοι της "Εγνατία Οδός Α.Ε", όσο και πολιτικά και τεχνικά στελέχη που γνωρίζουν το ιστορικό ένταξης της Εγνατίας Οδού στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ: ότι είναι δυσχερής η στοιχειοθέτηση, με οικονομικούς ή τεχνικούς όρους, της σκοπιμότητας της μακροχρόνιας παραχώρησης (...) εφόσον δεν υφίστανται ανάγκες ιδιωτικής επένδυσης».