Skip to main content

Σπίρτζης: Ξεμπλόκαρε ο σταθμός Βενιζέλου, αλλά θα καθυστερήσει

Βρήκαμε τη βέλτιστη λύση, τόνισε ο υπουργός αναφέροντας όμως ότι στην ολοκλήρωση του συγκεκριμένου σταθμού θα υπάρξει καθυστέρηση.

«Ξεμπλοκάραμε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα που είχε προκύψει με το σταθμό της Βενιζέλου, ο οποίος είχε προκαλέσει τριβές μεταξύ των φορέων της πόλης», δήλωσε από το βήμα της βουλής ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης, Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη.

«Πιστεύω ότι βρήκαμε τη βέλτιστη λύση», πρόσθεσε ο υπουργός αναφέροντας όμως ότι στην ολοκλήρωση του συγκεκριμένου σταθμού του Μετρό θα υπάρξει καθυστέρηση.

Ωστόσο, ο υπουργός έσπευσε να συμπληρώσει πως «η καθυστέρηση δεν θα επηρεάσει το έργο, μάλιστα από το σημείο έχουν περάσει οι σήραγγες εδώ και καιρό. Το πρόβλημα είναι με το σταθμό και τα αρχαία. Βρήκαμε μια πολύ καλλιτεχνική λύση με χαμηλό κόστος».

Ακόμη, ο κ. Σπίρτζης συμπλήρωσε πως «οι αρχαιολογικές εργασίες στο μετρό της Αθήνας κόστισαν περίπου 60 εκατομμύρια, στη Θεσσαλονίκη έχουν ξεπεράσει τα 120. Και έχει ο Θεός... Επομένως δεν είναι κατάσταση αυτή. Σεβόμαστε τις αρχαιότητες, όμως δεν γίνεται το έργο να έχει απροσδιόριστο χρόνο ολοκλήρωσης και προϋπολογισμό».

Παράλληλα, ο υπουργός ανέφερε πως στις 28 Μαρτίου θα ολοκληρωθεί η διάνοιξη και της δεύτερης σήραγγας της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ τόνισε πως:

«Δεν πρόκειται να μετατραπώ σε υπουργό υποσχέσων, ούτε να δίνω "δημοσιογραφικές" πληροφορίες στο κοινοβούλιο για το τι κάνουμε με τις διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με την Παγκόσμια Τράπεζα ή με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανάπτυξης. Αυτά θα ανακοινωθούν από την Αττικό Μετρό και από το υπουργείο, όταν κλείσουν οι συμφωνίες. Τα χρονοδιαγράμματα πρέπει να ανακοινώνονται όταν έχουν κλείσει όλα τα θέματα».

Τέλος, ο υπουργός επανέλαβε ότι το 2019 «ο εφιάλτης για την πόλη της Θεσσαλονίκης θα έχει κλείσει, το μετρό θα τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία και το 2020 θα παραδοθεί στους πολίτες».