Skip to main content

Σπίρτζης για ΟΑΣΘ: Δεν θα χαθούν οι θέσεις εργασίας-Ίδιο το εισιτήριο

Δεν θα χαθεί καμία θέση εργασίας στον ΟΑΣΘ, αντίθετα θα χρειαστούμε και άλλο κόσμο, τόνισε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

«Οι αστικές συγκοινωνίες δεν μπορούν να έχουν κέρδος», ξεκαθάρισε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στον Αlpha 989 για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ.

Όπως σημείωσε, «δεν έχουν κέρδος σε κανένα σύγχρονο κράτος του κόσμου. Οι αστικές συγκοινωνίες σε όλον τον κόσμο επιδοτούνται για να μπορούν οι εργαζόμενοι να προσφέρουν κοινωνικό έργο».

«Αυτό θα γίνει και στη χώρα μας, όχι όμως με κατασπατάληση χρημάτων, όπως γινόταν μέχρι τώρα στον ΟΑΣΘ. Μένανε απλήρωτοι οι εργαζόμενοι. Υπάρχουν πάρα πολλές οφειλές στα ασφαλιστικά ταμεία, την εφορία, τις τράπεζες» είπε o υπουργός.

«Δεν έχουμε ιδεοληψία ότι πρέπει να είναι όλα κρατικά ούτε ότι πρέπει να είναι όλα ιδιωτικά» πρόσθεσε ενώ διαβεβαίωσε ότι δεν θα χαθεί ούτε μία θέση εργασίας.

«Πιστεύω ότι κανένας στη Θεσσαλονίκη δεν είναι ικανοποιημένος. Δεν είναι ένας Οργανισμός που έδωσε στην πόλη αυτό που όφειλε να δώσει. Βεβαίως έχουμε μια λειτουργία, η οποία κοστίζει στο ελληνικό δημόσιο πολλαπλάσια από τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας», σημείωσε.

Ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι η χώρα ήταν δεσμευμένη από συγκεκριμένους όρους και συμβάσεις σε σχέση με τις αποκρατικοποιήσεις.

«Οι εργαζόμενοι περνάνε στους νέους φορείς κανονικά, δεν θα χαθεί καμία θέση εργασίας, το ανάποδο θα έλεγα, αν θέλουμε να βελτιστοποιήσουμε τον φορέα λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, θα χρειαστούμε και άλλο κόσμο.  Ο κόσμος που θα χρειαστούμε πρέπει να έχει συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά», ανέφερε.

 Για τους μεγάλους μισθούς στον ΟΑΣΘ είπε: «Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το 2011 δεν είχαν ενταχθεί ως όφειλαν αυτοί οι φορείς στο ενιαίο σύστημα μισθοδοσίας και εξόδων».

 Για την τιμή εισιτηρίου ο κ. Σπίρτζης είπε ότι «θα μείνει αυτή που υπάρχει. Με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα έχουμε και την τεχνική δυνατότητα αλλά θα έχουμε και λιγότερες απώλειες για να μπορέσουμε να ασκήσουμε μεγαλύτερες κοινωνικές πολιτικές και να μειώσουμε την τιμή  του εισιτηρίου».