Skip to main content

Σπίρτζης: Εντός χρονοδιαγράμματος τα έργα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

Το χρονοδιάγραμμα των εργασιών πάει αρκετά καλά, σημείωσε ο υπουργός - Προσφυγή στη Δικαιοσύνη προανήγγειλε «όπου διαπιστωθούν ευθύνες για ΟΑΣΘ»

Εντός χρονοδιαγράμματος βρίσκονται τα έργα στο «Μακεδονία», τόνισε, σε συνέντευξή του στο «Πρακτορείο 104,9 FM», ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, αναφερόμενος στην πορεία των εργασιών, που εκτελούνται στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Ο υπουργός υπογράμμισε ότι «το χρονοδιάγραμμα των εργασιών πάει αρκετά καλά», προβλέποντας ότι δεν θα υπάρξει «ούτε μία καθυστέρηση».

«Μετά από αίτημα που είχε γίνει και από φορείς της πόλης και από διαπραγματεύσεις με τη Fraport, δεν έγιναν αυτές οι εργασίες τους καλοκαιρινούς τουριστικούς μήνες, για να μη μειωθεί η κίνηση στην πόλη και μεταφέρθηκαν στους χειμερινούς μήνες, για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να έχουμε στη Θεσσαλονίκη ένα αεροδρόμιο με άλλες δυνατότητες», είπε, εκτιμώντας ότι «έγινε ένας πολύ μεγάλος θόρυβος χωρίς λόγο».

«Οι αεροπορικές εταιρείες», συνέχισε, «έχουν τη δική τους πολιτική, υπάρχουν άλλα περιφερειακά αεροδρόμια που τις συμφέρουν, είτε λόγω κίνησης, είτε λόγω κόστους, είτε λόγω δρομολογίων και δεν είναι η πρώτη φορά που επιχειρούν να πιέσουν την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να βρούνε άλλοθι για να αλλάξουν δρομολόγια, να καταργήσουν δρομολόγια».

«Αυτό που ολοκληρώνουμε εμείς -έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί πάρα πολλά χρόνια πριν- είναι οι υποδομές, ο αεροδιάδρομος [...] Αν δεν παρέχει καλές υπηρεσίες το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, την ευθύνη την έχει αυτός που το λειτουργεί», διευκρίνισε.

«Προσφυγή στη Δικαιοσύνη όπου διαπιστωθούν ευθύνες για ΟΑΣΘ»

Σχετικά με την πορεία της εκκαθάρισης στο ΟΑΣΘ ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι «όπου υπάρχουν ευθύνες, θα υπάρξει προσφυγή στη Δικαιοσύνη». «Φαντάζομαι ότι σε λίγες μέρες θα έχει ολοκληρωθεί η προσφυγή μέρους των παλιών μετόχων στο ΣτΕ και από εκεί και πέρα θα μπορέσει να επιταχυνθεί όλος ο σχεδιασμός, που έχουμε κάνει για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης», πρόσθεσε.

Σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει ο Οργανισμός και τη συχνότητα των δρομολογίων των λεωφορείων, ο υπουργός έκανε λόγο για «γκρίζες ζώνες», σημειώνοντας ότι «τα δρομολόγια ήταν καθορισμένα με έναν αριθμό λεωφορείων, που ποτέ δεν υπήρχαν στον ΟΑΣΘ --συγκεκριμένα προβλέπονται από τον νόμο που υπάρχει 520 λεωφορεία».

«Κάθε πολίτης περιμένει να περάσει το λεωφορείο με βάση έναν σχεδιασμό που έγινε κάποτε και δεν ίσχυσε ποτέ. Όμως, δεν υπήρχαν ποτέ τα λεωφορεία, γιατί σύμφωνα με την παλιά άθλια σύμβαση που υπήρχε όφειλε ο ΟΑΣΘ να έχει σε λογαριασμό με τοκιζόμενα τα χρήματα ένα αρκετά μεγάλο ποσό, που θα κατευθυνόταν στην ανανέωση του στόλου λεωφορείων. Αυτός ο λογαριασμός θα έρεπε να έχει 38 εκατ. και είχε 700 ευρώ. Δεν υπάρχουν αυτά τα χρήματα πουθενά, θα το δει η εκκαθάριση και τα αρμόδια όργανα που έχουν καταλήξει» εξήγησε.