Skip to main content

Σπίρτζης: Δημόσια η διαχειριστική υποδομή του ΟΣΕ και δεν πωλείται

Το βάρος της χώρας για την επόμενη 10ετία-15ετία πρέπει να πέσει στις υποδομές και στις συνδυασμένες μεταφορές, τόνισε στη Βουλή ο Χρήστος Σπίρτζης.

Στον ΟΣΕ παραμένει η διαχείριση της υποδομής του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας ενώ για πρώτη φορά διασφαλίζεται ο δημόσιος χαρακτήρας του, επεσήμανε στη Βουλή ο Χρήστος Σπίρτζης.

'Οπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, ο υπουργός Υποδομών μιλώντας στη Βουλή στη συζήτηση του νομοσχεδίου για την εναρμόνιση της χώρας με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για τη σιδηροδρομική αγορά, ξεκαθάρισε ότι το βάρος της χώρας για την επόμενη 10ετία με 15ετία «πρέπει να πέσει και θα πέσει στις υποδομές και στις συνδυασμένες μεταφορές».

Στο πλαίσιο αυτό, ενέταξε τη σύνδεση των μέσων σταθερής τροχιάς με τα λιμάνια πύλες της χώρας, αλλά και το έργο σύνδεσης του «Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη» με τους κάθετους άξονες.

Στον προγραμματισμό της κυβέρνησης εντάσσεται ο σχεδιασμός της «Σιδηροδρομικής Εγνατίας», η οποία -όπως είπε- ο Χρήστος Σπίρτζης εκτός από τα εμπορικά και οικονομικά οφέλη, θα προσδώσει θέση κλειδί στη χώρα στη νέα γεωπολιτική στρατηγική μεταφορών στην Ευρώπη. Παράλληλα, πρόσθεσε, θα αναβαθμιστεί ο άξονας δυτικών Βαλκανίων και η σιδηροδρομική σύνδεση με τις παρευξείνιες χώρες, παρακάμπτοντας τα Δαρδανέλια.