Skip to main content

Σπάει το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Δωδώνη για το 2009

Με κύκλο εργασιών που θα υπερβεί το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ και θα συνδυαστεί με κερδοφόρο αποτέλεσμα, εκτιμάται ότι ολοκλήρωσε τη χρήση του 2009 η μεγαλύτερη συνεταιριστική γαλακτοβιομηχανία της χώ
Με κύκλο εργασιών που θα υπερβεί το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ και θα συνδυαστεί με κερδοφόρο αποτέλεσμα, εκτιμάται ότι ολοκλήρωσε τη χρήση του 2009 η μεγαλύτερη συνεταιριστική γαλακτοβιομηχανία της χώρας, η Ηπειρώτικη «Δωδώνη ΑΕ».

Μολονότι τα σχετικά οικονομικά στοιχεία δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμη (πολύ περισσότερο για το ακριβές ύψος των κερδών), οι εκτιμήσεις, σύμφωνα με πληροφορίες, αναφέρουν ότι οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας θα κινηθούν, τελικώς, κοντά στη ζώνη των 103 εκατ. ευρώ.

Για την τρέχουσα σεζόν εν των μεταξύ στους στόχους της νέας διοίκησης της γαλακτοβιομηχανίας είναι να διατηρηθεί η επιχείρηση ανταγωνιστική σε όλα τα επίπεδα και για το λόγο αυτό στις προτεραιότητες έχει τεθεί η αύξηση της παραγωγικότητας και ο εκσυγχρονισμός των παραγωγικών της εγκαταστάσεων, μέσα από νέες επενδύσεις. Στην κατεύθυνση αυτή, έχει ήδη ζητηθεί από την κυβέρνηση να συμπεριληφθεί η εταιρεία στον επόμενο αναπτυξιακό νόμο και να αρθούν τα εμπόδια που υπάρχουν, εξαιτίας του γεγονότος ότι αποτελεί θυγατρική της ATEbank.

Στο επίκεντρο της στρατηγικής της διοίκησης, ωστόσο, παραμένουν και οι κτηνοτρόφοι-παραγωγοί της περιοχής των Ιωαννίνων, καθώς στόχος είναι να τους στηρίξει όσο μπορεί, προσφέροντάς τους τις καλύτερες τιμές στην αγορά για τις πρώτες ύλες με τις οποίες την προμηθεύουν, με την προϋπόθεση, βέβαια, ότι η εταιρεία αντέχει να είναι κερδοφόρα και να επιβιώνει. Χαρακτηριστική ήταν η δήλωση του νέου προέδρου της Δωδώνη, κ. Δ. Παλαιοθόδωρου, με αφορμή τις πρόσφατες αντιδράσεις των κτηνοτρόφων σχετικά με τον καθορισμό των τιμών για τη νέα γαλακτοκομική περίοδο, βάσει της οποίας «δουλεύουμε με συνέπεια κι ευαισθησία για το συμφέρον των παραγωγών, των εργαζομένων και των καταναλωτών». Ιδιαίτερο βάρος, επίσης, θα δοθεί από τη νέα διοίκηση και στην ανάπτυξη των εξαγωγών μέσα από την επέκταση του δικτύου διανομής που έχει αναπτύξει σε Ευρώπη και Ασία.