Skip to main content

Σιμόπουλος: Παρωδία η διαβούλευση για την επέκταση του μετρό δυτικά

«Οι πολιτικές φιλοδοξίες ενόψει των εθνικών και των αυτοδιοικητικών εκλογών δεν κρύβονται…», σημειώνει ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων.

Αιχμηρή κριτική στην κυβέρνηση για την εξαγγελία του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης στη δυτική πλευρά της πόλης άσκησε ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων και υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ, Στράτος Σιμόπουλος.

Ο πρώην γ.γ. Δημοσίων Έργων χαρακτηρίζει «παρωδία» τη σημερινή διαβούλευση της Αττικό Μετρό για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς τα δυτικά. Μάλιστα, σημειώνει ότι πρόκειται για «σχέδια επί χάρτου και δήθεν παρουσίαση προόδου στο σχέδιο της επέκτασης, το οποίο είχε ήδη προχωρήσει στο τέλος του 2014».

Κατηγορεί, δε, τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, Γιάννη Μυλόπουλο, καθώς, όπως σημειώνει, χρησιμοποιεί «γενικόλογα για το πώς θα βρεθούν πόροι από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία ενώ σημειώνει: «Από ποια Ταμεία και για τι ύψος κεφαλαίων κάνει λόγο η Αττικό Μετρό; Τόσα χρόνια τι πράττει, εκτός από το να στήνει επικοινωνιακές φιέστες για δήθεν περάτωση της βασικής γραμμής του Μετρό, όταν δεν έχουμε ακόμη μάθει πόσο θα κοστίσουν και πότε θα τελειώσουν οι πρόσθετες εργασίες στην Βενιζέλου;».

Εξάλλου, ο κ. Σιμόπουλος αναφέρεται και στην έφορο Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης, Πολυξένη Βελένη, τονίζοντας ότι κατακρίνει όσους ζητάνε επιτάχυνση των αρχαιολογικών εργασιών για να δει επιτέλους η πόλη το Μετρό σε λειτουργία.

«Οι αρχαιολόγοι του ΣΥΡΙΖΑ που συνειδητά «τορπίλισαν» μαζί με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, κύριο Γιάννη Μπουτάρη, όλες τις παλαιότερα προτεινόμενες λύσεις για την Βενιζέλου, ας δικαιολογήσουν πώς είναι δυνατόν να έχουν διατεθεί στην μνημονιακή Ελλάδα 130 εκατ. ευρώ για αρχαιολογικές εργασίες σε ένα έργο, όπως το Μετρό, αλλά οι ίδιοι να δηλώνουν πως αδυνατούν να εργαστούν γρηγορότερα», τονίζει ο κ. Σιμόπουλος.

Η ανάρτηση

Ο κ. Σιμόπουλος σημειώνει, με ανάρτησή του, ότι «η Αττικό Μετρό άργησε πάνω από τρία χρόνια να αξιοποιήσει την εκτεταμένη προεργασία και σχεδιασμό που είχε πραγματοποιήσει η κυβέρνηση Σαμαρά για την επέκταση του Μετρό στην δυτική Θεσσαλονίκη».

«Οι πολιτικές φιλοδοξίες ενόψει των εθνικών και των αυτοδιοικητικών εκλογών δεν κρύβονται…», καταλήγει.