Skip to main content

Σιμόπουλος: Απολογία και όχι απολογισμό περιμένουμε από Τσίπρα

Η πραγματικότητα είναι αμείλικτη και επηρεάζει την ζωή των πολιτών, αναφέρει για την αυριανή επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη.

Για «επικοινωνιακή διαχείριση» κάνει λόγο ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος, σχολιάζοντας την αυριανή επίσκεψη του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Σιμόπουλος, σε ανάρτησή του στο Facebook, αναφέρει σειρά «παραλείψεων» και καθυστερήσεων, για τις οποίες υποστηρίζει ότι ο πρωθυπουργός οφείλει να απολογηθεί.

Ολόκληρη η ανάρτηση του Στράτου Σιμόπουλου:

Έρχεται στη Θεσσαλονίκη ο κ. Τσίπρας για τον απολογισμό ενός χρόνου του πρωθυπουργικού γραφείου.

Μάλλον θα δηλώσει ικανοποιημένος και σε καμία περίπτωση δεν θα απολογηθεί διότι:

– Υποσχέθηκε 15 τοπικές μονάδες υγείας στη Θεσσαλονίκη μέχρι τα τέλη του 2017, ενώ θα εγκαινιάσει μόλις τρεις.

– Έταξε έναρξη κατασκευής του 25ου Δημοτικού Σχολείου στο δήμο Ευόσμου-Κορδελιού εντός του 2017 και ακόμη δεν γνωρίζουμε εάν έχει ενταχθεί η πίστωση στο ΠΔΕ. Σημειωτέον ότι και να δημοπρατηθεί το έργο στις αρχές του 2018, θα χρειαστούν μήνες για να υπογραφεί η σύμβαση.

– Υπέγραψε την παραχώρηση του Στρατοπέδου Παύλου Μελά, της οποίας η σύμβαση ήταν έτοιμη από το 2014, αλλά προσθέτοντας όρους που δεν επιτρέπουν την σύμπραξη με ιδιώτες, με αποτέλεσμα να χρειαστούν δεκαετίες ώστε να αξιοποιηθεί η παραχώρηση.

– Μέσω του Υπουργού Επικρατείας δεσμεύτηκε για παραχώρηση στο Δήμο Καλαμαριάς του στρατοπέδου Κόδρα το Σεπτέμβριο. Είμαστε στο Δεκέμβριο και από ότι γνωρίζουμε έχει προχωρήσει η διαδικασία για παραχώρηση μόνο τμήματος του στρατοπέδου.

– Καθυστερούν πολύ τα έργα της δυτικής εσωτερικής περιφερειακής.

– Δεν περατώνεται η σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ λόγω τροποποίησης των μελετών

– Οι παρεμβάσεις στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη-Γαλάτιστα και η ολοκλήρωση του εναπομείναντος τμήματος Νέα Μουδανιά-Ποτίδαια δεν έχουν ορίζοντα ολοκλήρωσης.

– Ο επανασχεδιασμός του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό οδηγεί σε αρχική παράδοση ενός κολοβού έργου έως το Συντριβάνι, θα απαιτήσει δεκάδες πρόσθετα εκατομμύρια και θα δημιουργήσει κυκλοφοριακό έμφραγμα στην πόλη.

– Δεν έχει δημοπρατηθεί το έργο της ανισοπεδοποίησης όλων των σιδηροδρομικών διαβάσεων στη δυτική Θεσσαλονίκη.

– Επί δύο χρόνια δεν προχώρησε ουσιαστικά η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής διάβασης στην Μενεμένη.

– Δεν έγιναν βήματα για να εξευρεθούν λύσεις στα προβλήματα σχολικής στέγης στο Ρετζίκι και στον Εύοσμο.

Καλή είναι η επικοινωνιακή διαχείριση των θεμάτων, αλλά η πραγματικότητα είναι αμείλικτη και επηρεάζει την ζωή των πολιτών.