Skip to main content

ΣΕΘ:Σε νέα… ρότα ο ΟΛΘ αρκεί να «τρέξουν» οι επενδύσεις

Η χτεσινή ανακήρυξη από το ΤΑΙΠΕΔ του προτιμητέου επενδυτή για το πλειοψηφικό πακέτο του ΟΛΘ αποτελε αποτελεί σαφώς θετική εξέλιξη, αναφέρει ο ΣΕΘ.

«Το πρώτο βήμα της εξόδου από την τροχιά της απαξίωσης στην οποία κινούνταν τα τελευταία χρόνια φαίνεται πως κάνει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας για την πώληση του 67% των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ», τονίζει η διοίκηση του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης –«Νέοι Ορίζοντες» εκφράζοντας την ικανοποίησή της για τις εξελίξεις που σηματοδοτούν μια νέα σελίδα για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

«Η χτεσινή ανακήρυξη από το ΤΑΙΠΕΔ του προτιμητέου επενδυτή για το πλειοψηφικό πακέτο του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης αποτελεί σαφώς θετική εξέλιξη για το λιμάνι, την πόλη και τη Βόρεια Ελλάδα γενικότερα, καθώς θα προσδώσει θετικό πρόσημο στην ανάπτυξη της περιοχής και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτήν. Αρκεί να προχωρήσουν άμεσα οι επενδύσεις που είναι αναγκαίες για την ανάκτηση του πρωταγωνιστικού ρόλου του ΟΛΘ στο χώρο των λιμενικών δραστηριοτήτων» προσθέτει.

«Το λιμάνι μπαίνει σε νέα.. ρότα η οποία θα το βγάλει από την απομόνωση. Αυτό προϋποθέτει πως θα τηρηθούν από την κοινοπραξία των επενδυτών οι δεσμεύσεις της συμφωνίας για αύξηση της διακίνησης φορτίων και προσέλκυση νέων πελατών, στόχοι που μπορούν να επιτευχθούν μόνο με νέες επενδύσεις», επισημαίνει ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης –«Νέοι Ορίζοντες», Ιωάννης Φωτιάδης υπογραμμίζοντας παράλληλα την ανάγκη να προχωρήσει άμεσα η πολυθρύλητη επέκταση της 6ης προβλήτας του λιμανιού, καθώς και να δοθεί έμφαση στην κρουαζιέρα, προς όφελος όχι μόνο του λιμανιού αλλά και της τοπικής οικονομίας.

Σύμφωνα με τον κ. Φωτιάδη, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, «παρότι αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της πόλης και της ευρύτερης περιοχής, βρισκόταν τα τελευταία χρόνια αντιμέτωπο με την απαξίωση, χάνοντας έδαφος έναντι των ανταγωνιστών του. Το συγκριτικό του γεωγραφικό αποτέλεσμα έτεινε να… εξαφανιστεί, ενώ οι παλινωδίες που καταγράφηκαν στην πολύχρονη πορεία της αποκρατικοποίησής του είχαν τεράστιες αρνητικές –και σε κάποιες περιπτώσεις μη αναστρέψιμες- επιπτώσεις τόσο για το ίδιο το λιμάνι όσο και για τις επιχειρήσεις, κυρίως δε της Βόρειας Ελλάδας. Η εικόνα για το λιμάνι μπορεί να αλλάξει αρκεί να επιταχυνθούν οι διαδικασίες μετάβασης στην επόμενη μέρα, καθώς δεν υπάρχουν περιθώρια για νέες καθυστερήσεις. Η πόλη δεν μπορεί να περιμένει άλλο το… τρένο της ανάπτυξης και ο ρόλος του λιμανιού είναι καθοριστικός, καθώς ο ΟΛΘ αποτελεί έναν σημαντικό μοχλό για την τόνωση της τοπικής οικονομίας και της απασχόλησης».