Skip to main content

Σε τέσσερις άξονες η στρατηγική του ΟΠΑΠ το 2010

Τους τέσσερις βασικούς άξονες στους οποίους θα κινηθεί η στρατηγική του ΟΠΑΠ ΑΕ για το 2010 γνωστοποίησε η νέα διοίκηση της εταιρείας. Βασικός στόχος η διατήρηση του μονοπωλίου.
Τους τέσσερις βασικούς άξονες στους οποίους θα κινηθεί η στρατηγική του ΟΠΑΠ ΑΕ για το 2010 γνωστοποίησε η νέα διοίκηση της εταιρείας σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.

Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος του ΔΣ Χάρης Σταματόπουλος και ο διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Σπανουδάκης ανέφεραν πως η στρατηγική του Οργανισμού θα επικεντρωθεί:

- Στη διαρκή παρουσία του ομίλου έτσι ώστε να διασφαλισθεί το μονοπώλιο στην Ελλάδα με βάση την σύμβαση που έχει υπογραφεί με το Ελληνικό Δημόσιο, κρίνοντας ως θετικές τις τελευταίες αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.

- Στην ουσιαστική συνδρομή του ΟΠΑΠ ΑΕ στον αγώνα που δίνει η πολιτεία για την αντιμετώπιση του παράνομου στοιχηματισμού στην χώρα μας, που σύμφωνα με συγκλίνουσες εκτιμήσεις σε μέγεθος του είναι πολύ σημαντικό και συγκρίσιμο με τον νόμιμο στοιχηματισμό.

- Ο τρίτος άξονας της στρατηγικής του ΟΠΑΠ αφορά στην προετοιμασία για την επέκταση νέων δραστηριοτήτων με νέα τυχερά παιχνίδια στην εγχώρια αγορά.

- Ο τέταρτος στη διάθεση διαφημιστικών κονδυλίων με αποδοτικότερο τρόπο.

Αναφορικά με την επέκταση στο εξωτερικό, επισημάνθηκε πως θα πραγματοποιηθεί γεωγραφικά με βάση την Ευρώπη και σε τομείς όπου ο οργανισμός διαθέτει συγκριτικό πλεονέκτημα, δηλαδή σε παιχνίδια που ήδη δραστηριοποιείται και αφού συνεκτιμηθεί η αποδοτικότητα των επενδύσεων αυτών σε σύγκριση με την αποδοτικότητα της επέκτασης στην Ελλάδα.

Σχετικά με τη συνεργασία του ΟΠΑΠ την Intralot ο κ. Σπανουδάκης ανέφερε ότι οι σχέσεις των ομίλων έρχονται χρονικά από παλαιότερα και τον προσεχή Ιούλιο χρειάζεται ανανέωση μόνο για τρία σημεία της όλης συνεργασίας.

Για τη νέα εταιρική εικόνα που θα αποκτήσουν σταδιακά όλα τα πρακτορεία του Οργανισμού αναφέρθηκε πως ο διαγωνισμός βρίσκεται στην τελική του φάση και μετά το Πάσχα εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει η αλλαγή της εταιρικής εικόνας σε πρώτη φάση στα 490 πρακτορεία που έχουν επιλεγεί, ώστε μέχρι το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου το καλοκαίρι να έχει ολοκληρωθεί το έργο πολλά από αυτά. Όπως αναφέρθηκε από την διοίκηση του ΟΠΑΠ η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας του δικτύου του στην Κύπρο είχε πολύ θετικά και στα έσοδα του Οργανισμού.

Με αφορμή το τραγικό περιστατικό της ληστεία μετά φόνου λίγο μετά τις 10.30 το πρωί, σε πρακτορείο ΠΡΟΠΟ στη διασταύρωση των οδών Παρασκευοπούλου και Γιάνναρη, στα Πατήσια, η διοίκηση της ΟΠΑΠ ΑΕ ανέφερε ότι θα εξεταστούν τρόποι για περιορισμό της ρευστότητας (των μετρητών) που υπάρχουν στα πρακτορεία του οργανισμού.