Skip to main content

Σάρωσε στα φετινά Social Media Awards η Coca-Cola 3E

Απέσπασε συνολικά 13 βραβεία σε διαφορετικές κατηγορίες. Οι καμπάνιες των Famous Grouse, Cutty Sark, Frulite και Tsakiris αναδείχθηκαν νικήτριες.

Δεκατρία συνολικά βραβεία σε διαφορετικές και σημαντικές κατηγορίες απέσπασαν τα brand της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην τελετή απονομής των φετινών Social Media Awards.

Η καμπάνια του Famous Grouse «Famous For A Reason», η οποία σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τη 4WiseMonkeys για να αναδείξει μοναδικές ιστορίες ανθρώπων ανάμεσά μας, έκλεψε τις εντυπώσεις, αποσπώντας συνολικά 6 βραβεία, με το PLATINUM βραβείο στην κατηγορία Best Community Engagement Campaign, να αποτελεί την κορυφαία διάκριση για τα brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Η καμπάνια της Famous Grouse απέσπασε 3 GOLD βραβεία, στις κατηγορίες Best Community Engagement, Best Content Marketing in Social Media και Best Use of Social Media for a Consumer Brand, ένα SILVER βραβείο για την κατηγορία Best Corporate Blog και ένα BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best Social Media Integration Campaign.

Η πολυβραβευμένη καμπάνια «Urban Adventures» του Cutty Sark, σε συνεργασία με τη 4WiseMonkeys, προσέθεσε 2 ακόμη GOLD βραβεία στο δυναμικό της, ξεχωρίζοντας στις κατηγορίες Best Content Marketing in Social Media και Best Corporate Blog. Το Cutty Sark προσκάλεσε το κοινό σε ένα ξεχωριστό ταξίδι περιπλάνησης στα μονοπάτια της πόλης, που τους έφερε πιο κοντά σε διαφορετικές κουλτούρες που φιλοξενεί η πολύπλευρη Αθήνα.

Πολλές ήταν οι διακρίσεις και για την καμπάνια Ksezoumise_to του Frulite, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τη JNL για να κινητοποιήσει τους νέους να ανθρώπους να έχουν πάθος για η ζωή, να ζουν διαφορετικά, απολαμβάνουν κάθε στιγμή και κάνουν τις δικές τους επιλογές με σκοπό να αντιμετωπίσουν την καθημερινότητα με έναν παιχνιδιάρικο και χαρούμενο τρόπο! Η καμπάνια απέσπασε δύο GOLD βραβεία στις κατηγορίες Best Social Media Strategy for Brand Awareness GOLD και FMCG, αλλά και ένα SILVER βραβείο στην κατηγορία Best Use of Game Mechanics (Gamification) in a Social Media Campaign.

Μεγάλος νικητής και η ομάδα των TSAKIRIS chips που σε συνεργασία με τη 4WiseMonkeys, δημιούργησαν την ενέργεια RoadTrypato και απέσπασαν GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Social Media Contest και BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best use of Facebook / Video. Σε συνεργασία με το MAD TV και την εκπομπή COOL.E.R, τα TSAKIRIS chips και η 4WiseMonkeys, οργάνωσαν ένα διαφορετικό road trip με σκοπό την ανάδειξη του απόλυτου Chipster ο οποίος έγινε πρεσβευτής του Τσακίρης ΤΡΥΠΑΤΟ για το 2016 αλλά και συμπαρουσιαστής στο MAD TV.