Skip to main content

Ryanair: Το 91% των πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους

Tο 91% των 62,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους, ενώ υπήρξε λιγότερο από 1.5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες, σύμφωνα με την εταιρεία.

Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Απριλίου ανακοίνωσε σήμερα η αεροπορική εταιρεία Ryanair.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το 91% των 62,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους, ενώ υπήρξε λιγότερο από 1.5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες. Ακόμη, πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών, ενώ υπήρξε ένα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

“H Ryanair μετέφερε πάνω από 11.3 εκατομμύρια πελάτες τον Απρίλιο, με το 91% των 62.000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.

Απρίλιος

2016

2017

Πτήσεις στην ώρα τους

90%

91%

Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες

1.52

1.45

Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες

0.50

0.56

Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

99%

99%