Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Σεπτεμβρίου, ανακοίνωσε η Ryanair, σύμφωνα με την οποία το 91% των πάνω από 60.000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Σεπτέμβριο.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες και λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες. Σύμφωνα με τα στοιχεία, πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.
«Η Ryanair μετέφερε πάνω από 10.8 εκατομμύρια πελάτες τον Σεπτέμβριο, με το 91% των 60,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 3ου έτους το προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη», τόνισε ο Robin Kiely της Ryanair.
Σεπτέμβριος | 2015 | 2016 |
Πτήσεις στην ώρα τους | 92% | 91% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.71 | 1.32 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.56 | 0.53 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες | 99% | 99% |