Δευτέρα 28 Μαΐου 2018
x

ΨΗΦΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΣΕ DETROP BOUTIQUE, ARTOZYMA ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ

Detrop Boutique, Artozyma και «Ελλήνων Κόσμημα» έγιναν το βήμα για 654 επιχειρήσεις στους κλάδους των τροφίμων, της αρτοποιίας και του κοσμήματος.

Πλήθος κόσμου έσπευσε να πάρει μια... γεύση από τις Detrop Boutique και Artozyma κατά τη διάρκεια της τριήμερης διοργάνωσής τους (24-26 Φεβρουαρίου) στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, όπου επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών, ζαχαροπλάστες και αρτοποιοί από όλη την Ελλάδα έδωσαν δυναμικό «παρών» με τα προϊόντα και τις παρασκευές τους, εντυπωσιάζοντας το κοινό. Την ίδια ώρα ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών στην «Ελλήνων Κόσμημα», που διοργανώθηκε από τις 23 έως τις 26 Φεβρουαρίου, στο Metropolitan Expo, στην Αθήνα, υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, ξεπερνώντας τα 6.000 άτομα. Οι τρεις εκθέσεις χαρακτηρίστηκαν από την ποιοτική τους αναβάθμιση, που έγινε αισθητή σε εκθέτες και επισκέπτες.  

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, Detrop Boutique, Artozyma και «Ελλήνων Κόσμημα» έγιναν το βήμα για 654 επιχειρήσεις στους κλάδους των τροφίμων-ποτών, της αρτοποιίας-ζαχαροπλαστικής και του κοσμήματος. Η Detrop Boutique και η Artozyma κατέλαβαν πάνω από 20.000 τ.μ. στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ενώ υποδέχθηκαν 190 ξένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers από 27 χώρες και ομαδικές συμμετοχές από τρεις).

Ειδικότερα, στη Detrop Boutique συμμετείχαν 230 εκθέτες, μέγεθος αυξημένο κατά 30% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, ενώ το «παρών» έδωσαν εννέα Περιφέρειες της χώρας, οι Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Θεσσαλίας, Βορείου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Πελοποννήσου, Νοτίου Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδας και Κρήτης. Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Detrop Boutique η δράση Pairing Experience, που βοήθησε στην προβολή και την ανάδειξη των παραγωγών μέσα από τη γαστρονομία. Μάλιστα, κατά τη διάρκειά της παρουσιάστηκε από τον δήμο Θεσσαλονίκης το Thessaloniki Food Basket, με τοπικά προϊόντα, αλλά και οι τρεις νέοι ambassadors chefs της πόλης.

Στην 8η Artozyma προβλήθηκαν 172 επιχειρήσεις από 17 χώρες, ενώ ο εκθεσιακός της χώρος αυξήθηκε κατά 55%. Στο πλαίσιο της Artozyma και του 3ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ψωμιού αναδείχθηκε η νέα Εθνική Ομάδα Αρτοποιίας, με τέσσερα μέλη από την ομάδα της Πελοποννήσου, τρία από την ομάδα της Μακεδονίας και δύο από την ομάδα της Κρήτης. Κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος η προηγούμενη Εθνική Ομάδα δημιούργησε πίτες, ψωμιά και κέικ χωρίς γλουτένη, σε μια εκδήλωση που παρουσίασε μεγάλο ενδιαφέρον. Το 3ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού διοργανώθηκε από την GruppoFL σε συνεργασία με το Σωματείο Αρτοποιών Θεσσαλονίκης, υπό την αιγίδα της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος και με την αρωγή της ΔΕΘ-Helexpo. Ιδιαίτερη στιγμή της Artozyma ήταν και η δημιουργία ενός τεράστιου κέικ με τη μορφή του Λευκού Πύργου και τον ήλιο της Βεργίνας στην κορυφή, από τη Λέσχη Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδος.

Η Artozyma φιλοξένησε επίσης το 24ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ζαχαροπλαστικής, την κορυφαία εκδήλωση των ζαχαροπλαστών της χώρας, που πραγματοποιήθηκε με πλήθος συνέδρων υπό την οργανωτική ευθύνη της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, την αιγίδα της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ζαχαροπλαστών Ελλάδος και με τη στήριξη της ΔΕΘ-Helexpo.

Με το πέρας των Detrop Boutique και Artozyma όλα τα τρόφιμα παραδόθηκαν από τις επιχειρήσεις και τα σωματεία που συμμετείχαν στις εκθέσεις στο «Χαμόγελο του Παιδιού».

Η «Ελλήνων Κόσμημα», στην Αθήνα, φιλοξένησε 252 εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό και έγινε για μία ακόμη φορά το σημείο συνάντησης του κλάδου, ενόψει της τουριστικής σεζόν. Οι ξένοι εκθέτες προήλθαν από Σουηδία, Κύπρο, Ιταλία, Γερμανία, ΗΠΑ και Τουρκία, ενώ η φετινή διοργάνωση συγκέντρωσε όλες τις νέες τάσεις και τα σχέδια σε κόσμημα και ρολόι, παρουσίασε τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της παραγωγής κοσμήματος, καθώς και καινούργιες προτάσεις παρουσίασης κοσμημάτων.