Skip to main content

Προς τι η απουσία της γιαπωνέζικης Mitsui από τον ΟΛΘ;

Γιατί η γιαπωνέζικη Mitsui δεν κατέθεσε τελικώς προσφορά για την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετόχων του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ);

Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο εδώ και μέρες. Γιατί η γιαπωνέζικη Mitsui δεν κατέθεσε τελικώς προσφορά για την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετόχων του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ); Το γεγονός έχει κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση, σε όσους γνωρίζουν λεπτομέρειες σχετικά με το συγκεκριμένο project, ειδικά από τη στιγμή που η εν λόγω εταιρεία ήταν η πιο δραστήρια από όλους τους υποψήφιους στο data room, που είχε στηθεί, κάνοντας τις περισσότερες ερωτήσεις. Συνεπώς, όλοι θεωρούσαν την παρουσία τους δεδομένη.

Ως γνωστόν, τελικώς τρεις ήταν οι προσφορές που κατατέθηκαν για την περίπτωση του 67% του ΟΛΘ. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, το παρόν στη διαδικασία έδωσαν τελικά:

Α) η φιλιππινέζικη, International Container Terminal Services (ICTS),

Β) η P&O Steam Navigation Company (DP World), με έδρα το Ντουμπάι και

Γ) το γερμανικό private equity, Deutsche Invest Equity Partners(DIEP)-CMA CGM- Iβάν Σαββίδης,

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη αποκρατικοποίηση ξεκίνησε το 2014, φτάσαμε στο 2017 και μόλις τώρα μπαίνει στην τελική της ευθεία. Βεβαίως, το γεγονός προκαλεί εντύπωση μόνο σε όσους δεν γνωρίζουν την ελληνική γραφειοκρατία, που λίγο απέχει από το να χαρακτηριστεί ατελείωτη.